هدفم رکورد شکنی در لیگ شنا است

جمال چاوشی فر گفت: شناگران خوبی در رقابت های قهرمانی کشور مسافت کوتاه حضور داشتند و این موضوع باعث دل گرمی است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ جمال چاوشی فر در مورد نحوه پیگیری تمرینات خود گفت: بعد از مسابقات کره جنوبی کمی به خودم استراحت دادم اما دوباره برنامه هایم را آغاز کردم و در حال حاضر روزی یک جلسه تمرین می کنم که از هفته آینده به روزی دو جلسه خواهد رسید.
رکورددار شنای کرال پشت در مورد رقابت های قهرمانی کشور مسافت کوتاه افزود: این دوره از رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد. شناگران تقریباً آمادگی خوبی داشتند و بعضی از آنها مستعد و با انگیزه بودند. البته باید به این نکته اشاره کنم که به دلیل دیر شروع کردن تمریناتم آمادگی بدنی خوبی در این رقابت ها نداشتم و بیشتر برای محک زدن شرایطم در این رقابت ها شرکت کردم.
وی ادامه داد: بعد از رقابت های کره جنوبی آمادگی بدنی خوبی داشتم اما متاسفانه مسابقاتی نبود تا بتوانم در آن شرکت کنم و رکورد بزنم. امیدوارم بتوانم تا رقابت های لیگ شنا که حکم رقابت های اتخابی تیم ملی را نیز دارد آمادگی لازم را پیدا کنم و مهم ترین هدفم که زدن رکوردهای خودم است در اولویت برنامه هایم قرار دارد .
چاوشی فر یادآور شد: دور جدید تمریناتم را به تنهایی در اصفهان پیگیری می کنم که البته این نظر خودم بود. سمیع زاده از من خواست تا برای تمریناتم به تهران بروم اما به دلیل تحصیل در دانشگاه ترجیح دادم که در اصفهان بمانم و تمرین کنم.همانطور که می دانید در رقابت های اینچون کره جنوبی چهار مرتبه رکورد شکنی کردم. فدراسیون برای رکورد شکنی پاداش در نظر گرفته است که این موجب دلگرمی ام می شود و امیدوارم به زودی آن را دریافت کنم .
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب