هرمزی: حالا باید به لیگ جهانی فکر کنیم

بازیکن تیم ملی واترپلو ایران با ابراز خرسندی از قهرمانی این تیم در رقابت های فینا ترافی گفت: حالا باید به لیگ جهانی فکر کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو به نقل از ایرنا، علی هرمزی درباره کیفیت مسابقات فیناترافی ۲۰۱۵ که به میزبانی ایران برگزار شد عنوان کرد: اکثر کشورهای آسیایی و همچنین سایر کشورها در رشته ورزشی واترپلو خوب کار کرده اند و رشد قابل توجهی دارند.

وی که به همراه تیم ملی واترپلوی ایران عنوان قهرمانی مسابقات توسعه جهانی را کسب کرده، اظهار کرد: به خصوص کشورهای دیگر در بخش قدرت بدنی کار زیادی کرده اند و می توان به اندونزی اشاره کرد که این کشور گرچه مغلوب ما شد اما دیگر حریف دست و پا بسته ای نیست و تا لحظات آخر می جنگد و از نظر قدرت کم نمی آورد.

وی به مسابقات واترپلوی قهرمانی توسعه جهانی اشاره و بیان کرد : در این دوره از رقابت ها، پنج بازی برگزار کردیم که با پیروزی در هر پنج مسابقه ، توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم .

ورزشکار گیلانی تیم ملی واترپلوی ایران افزود: در دیدار نهایی مسابقات توسعه جهانی که در تهران جریان داشت ، به مصاف تیم قدرتمند اروگوئه رفتیم و در نهایت با پیروزی پرگل ۱۳ بر پنج، توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

علی هرمزی که عنوان قهرمانی مسابقات جوانان آسیا و چند مقام بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد ، خاطرنشان کرد: با اتمام مسابقات واترپلوی توسعه جهانی که با حضور ۱۰ تیم در تهران برگزار شد، هم اینک باید در لیگ حضور یابیم و به همین جهت باید شرایط تیم های لیگ برتری را بررسی و تیم مورد نظرم را انتخاب کنم.

وی اضافه کرد: امیدوارم مشکل سربازی همه قهرمانان و ملی پوشان رفع شود تا ورزشکاران بتوانند بیشتر در خدمت تیم های ملی باشند و برای ایران عزیز افتخار کسب کنند.

image_printپرینت مطلب