هفته دوم رقابت های لیگ برتر واترپلو از پنجشنبه ادامه می یابد

رقابت های لیگ برتر واترپلو گروه B از فردا (پنجشنبه) ۲۱ آذر به میزبانی استان زنجان برگزار می شود و شهبازی صدرنشین در شهر خود به مصاف رقیبان می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در هفته ی دوم رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور گروه B شش بازی به میزبانی شهر زنجان برگزار می شود.

طبق برنامه صبح روز پنجشنبه دو دیدار برگزار می شود که طی آن تیم بومی چوکای تالش به مصاف شهبازی زنجان میزبان می رود تا شروعی گرم در رقابت های این هفته رقم خورد. در دیدار هفته نخست این دو تیم شهبازی موفق شد با نتیجه ۱۸ بر ۶ حریف خود را از پیش رو بردارد. این دو تیم که با اختلاف دو امتیاز در جایگاه اول و دوم جدول رده بندی این گروه قرار دارند مصافی حساس پیش رو دارند.
در بازی دیگر صبح پنجشنبه اصفهان و آینده سازان با یکدیگر به رقابت می پردازند. بازی رفت این دو تیم جوان با نتیجه ی ۱۶ بر یک به نفع آینده سازان به پایان رسید.
عصر پنجشنبه ۲۱ آذرماه نیز دو مسابقه دیگر برگزار می شود که آینده سازان و چوکا از ساعت ۱۸ با هم به رقابت می پردازند. بازی نخست با نتیجه ی ۱۲ بر ۶ به سود چوکا به پایان رسید. تیم جوان وحید رضایی برای بهبود جایگاه خود در این گروه نیاز دارد تا از پس رقیب سرسخت خود چوکا بربیاید و شکست هفته ی قبل را جبران کند.
بازی آخر روز پنجشنبه نیز بین شهبازی صدرنشین و اصفهان قعرنشین است. تیم جوان اصفهان که در مقابل بزرگان شهبازی در بازی رفت نتوانست نمایش درخور توجهی داشته باشد و با نتیجه ۱۴ بر۲ مغلوب حریف خود شد بار دیگر به مصاف این حریف پرقدرت می رود.
دو بازی پایانی نیز در روز جمعه برگزار می شود که آینده سازان و اصفهان برای جبران شکست های هفته نخست خود به ترتیب به مصاف شهبازی و چوکا می روند تا نتایج هفته دوم این کروه پس از این شش بازی به طور کامل مشخص شود.
ناظر این هفته از بازی های گروه B آقای هادی بیک و داوران این مسابقات آقایان امیرحسین صفابخش، ایمان ولی زاده، مسعود آقالطیفی و امیر آذرخش هستند.

*برنامه بازی های هفته دوم لیگ برتر واترپلو گروه B:

تیم ها تاریخ ساعت شهر
چوکا تالش – شهید شهبازی زنجان پنجشنبه ۲۱/۹ ساعت ۹:۰۰ زنجان
اصفهان – آینده سازان پنجشنبه ۲۱/۹ ساعت ۱۰:۱۵ زنجان
آینده سازان – چوکا تالش پنجشنبه ۲۱/۹ ساعت ۱۸:۰۰ زنجان
شهید شهبازی زنجان – اصفهان پنجشنبه ۲۱/۹ ساعت ۱۹:۱۵ زنجان
آینده سازان – شهید شهبازی زنجان جمعه ۲۲/۹ ساعت ۹:۰۰ زنجان
چوکا تالش – اصفهان جمعه ۲۲/۹ ساعت ۱۰:۱۵ زنجان

*نتایج کامل هفته نخست رقابت های لیگ برتر واترپلو گروه B:

تیم نتیجه تیم
چوکا تالش ۱۴ ۶ اصفهان
آینده سازان ۶ ۱۸ شهبازی زنجان
اصفهان ۲ ۱۴ شهبازی زنجان
آینده سازان ۶ ۱۲ چوکا تالش
آینده سازان ۱۶ ۱ اصفهان
چوکا ۶ ۱۸ شهبازی زنجان

*جدول رده بندی گروه B رقابت های لیگ برتر واترپلو پس از پایان هفته نخست:
۱. شهبازی زنجان ۶ امتیاز
۲. چوکا تالش ۴ امتیاز
۳. آینده سازان ۲ امتیاز
۴. اصفهان بدون امتیاز

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب