هفته دوم لیگ برتر واترپلو از فردا آغاز می شود

در بازی های هفته دوم بیست و سومین دوره ی لیگ برتر واترپلو و در گروه A امیدیه میزبان به دنبال تثبیت جایگاه و دانشگاه آزاد در فکر انتقام هفته نخست هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته دوم از سری رقابت های لیگ برتر واترپلو از فردا (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار به میزبانی امیدیه کار خود را آغاز می کند.
طبق برنامه در بازی نخست این هفته فردا (پنجشنبه) دو تیم دانشگاه آزاد و نفت و گازگچساران از ساعت ۱۰ صبح به مصاف یک دیگر می روند. تیم پرقدرت دانشگاه آزاد در اولین دیدار خود مقابل نفت و گاز گچساران در یک دیدار سنگین و نفس گیر با نتیجه ی نزدیک ۷ بر ۶ به پیروزی رسید. اینبار تیم گچساران برای جبران شکست خود در بازی قبلی پای به این میدان می گذارد تا اولین پیروزی خود در این فصل را جشن بگیرد و جایگاه خود را در جدول این گروه بهبود ببخشد.
بازی عصر پنجشنبه نیز بین دو تیم نفت و گاز گچساران و امیدیه برگزار می شود. دیدار این دو تیم نفت و گازی برای تثبیت جایگاه نخست تیم امیدیه بسیار مهم است. در بازی نخست امیدیه موفق شد حریف خود را در یک بازی زیبا با نتیجه ی ۱۲ بر ۷ مغلوب سازد تا به تنهایی در صدر جدول گروه A این دوره از رقابت ها بایستد. اما اینبار تیم گچساران برای جبران شکست پای به میدان می گذارد تا شگفتی ساز هفته ی دوم رقابت ها لقب گیرد.
هفته دوم بیست و سومین دوره ی رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور گروه A صبح جمعه ۱۵ آذر و پس از بازی دو تیم پرقدرت و مدعی عنوان قهرمانی نفت و گاز امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی به پایان می رسد. این دیدار که بدون شک مهم ترین بازی این گروه است از حساسیت زیادی برخوردار است. صدرنشین این گروه تا این لحظه یعنی تیم امیدیه با بهره بردن از امتیاز میزبانی سعی در تثبیت جایگاه خود دارد و می خواهد با پیروزی در این دیدار خود را بیش از پیش دست نیافتنی کند. از طرفی دیگر تیم دانشگاه آزاد که مغلوب بازی نخست این دوتیم با نتیجه ی ۷ بر ۹ لقب گرفت، سعی می کند تا با کمک بازیکنان ملی پوش خود با دست پر از امیدیه باز گردد و حساسیت رقابت های این گروه را به بالاترین حد خود برساند.
محمود نصر اصفهانی، مالک قاطع، منصور مهذب وبابک حسامیان قضاوت این دیدارها را برعهده دارند و ناظر این مرحله از رقابت ها نیز آقای هادی بیک است.

*برنامه هفته دوم گروه A:
دانشگاه آزاد – نفت و گازگچساران، پنجشنبه ۱۴/۹، ساعت ۱۰:۰۰ در امیدیه
نفت و گازگچساران – نفت امیدیه، پنجشنبه ۱۴/۹، ساعت ۱۸:۰۰ در امیدیه
نفت امیدیه – دانشگاه آزاد، جمعه ۱۵/۹، ساعت ۱۰:۰۰ در امیدی

*نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر واترپلو:
دانشگاه آزاد ۷ – نفت امیدیه ۹
نفت امیدیه ۱۲ – نفت و گاز گچساران ۷
نفت و گاز گچساران ۶ – دانشگاه آزاد ۷

*جدول رده بندی گروه A:
۱- نفت امیدیه ۴ امتیار
۲- دانشگاه آزاد ۲ امتیاز
۳- نفت و گاز گچساران صفر امتیاز

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.