هفته سوم دور برگشت لیگ واترپلو با سه دیدار در تهران

هفته سوم دور برگشت بیست و همفتمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری سه دیدار در تهران پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته سوم دور برگشت بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری سه دیدار در تهران پیگیری می‌شود. تیم شهید نوفلاح در این هفته استراحت خواهد کرد تا خود را برای ادامه مسابقات در هفته‌های آینده آماده کند.

استخر  ۹ دی ساعت ۱۷:۰۰ روز فردا (پنجشنبه) میزبان نخستین مسابقه این هفته است. در نخستین دیدار هفته سوم دور برگشت نیروی زمینی ارتش و نفت امیدیه به مصاف هم خواهند رفت. نزاجا که در دیدار رفت در خانه حریف متحمل شکست شده است، در این بازی با توجه به داشتن امتیاز میزبانی امید زیادی به کسب امتیاز دارد. شاگردان رضا جعفری نیز برای نزدیک کردن خود به صدر جدول باید پیروز از میدان خارج شوند. این دیدار با نظارت علی محب و قضاوت داوران شریفیان و صفابخش برگزار می‌شود.

دیدار دوم این هفته با تقابل دو تیم دانشگاه آزاد و اصفهان پیگیری خواهد شد. دانشگاه که با ۱۴ امتیاز  در صدر جدول قرار دارد بدون شک برای پیروزی و کسب دو امتیاز این بازی به آب خواهد زد . نماینده اصفهان کار سختی را مقابل تیم صدر جدولی دانشگاه پیش رو خواهد داشت و برای جبران شکست دور رفت باید از تمامی توان خود استفاده کنند. این تیم که هفته گذشته اولین دو امتیاز خود در این دوره از مسابقات را کسب کرده اسب با انگیزه بالایی پا به میدان می‌گذارد.  بازی روز پنجشنبه از ساعت ۱۸:۱۵ در تهران به نظارت رحیمی و قضاوت داوران فخری‌نژاد و برادری برگزار خواهد شد.

آخرین دیدار این هفته تقابل تیم دوم و چهارم جدول است. سایپا و نفت و گاز گچساران روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به آب خواهند زد تا پرونده هفته دهم لیگ برتر بسته شود. دیدار رفت این دو تیم که در گچساران با پیروزی سایپا به پایان رسیده است نوید یک بازی دیدنی و حساس را می‌دهد. سایپا برای ماندن در کورس بالای جدول نیاز به پیروزی دارد. در سوی دیگر نیز گچساران نیز برای حفظ جایگاه خود باید از این دیدار امتیاز کسب کند. نظارت این بازی بر عهده طاهریان به همراه داوران دائی تقی و مسعود رضوانی است.

 

 

برنامه هفته دهم بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو : 

 

سوم نیروی زمینی ارتش نفت امیدیه پنج شنبه ۹۶/۹/۲۳ ۱۷/۰۰ تهران
سوم دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان پنج شنبه ۹۶/۹/۲۳ ۱۸/۱۵ تهران
سوم سایپا نفت و گاز گچساران پنج شنبه ۹۶/۹/۲۳ ۱۹/۳۰ تهران

 

 

جدول رده بندی بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ دانشگاه آزاد ۸ ۷ ۱ ۰ ۱۰۰ ۳۲ ۶۸+ ۱۴
۲ سایپا ۷ ۶ ۱ ۰ ۸۰ ۴۸ ۳۲+ ۱۲
۳ نفت امیدیه ۷ ۵ ۲ ۰ ۷۶ ۴۴ ۳۲+ ۱۰
۴ نفت وگاز گچساران ۷ ۳ ۴ ۰ ۶۸ ۶۸ ۰ ۶
۵ نیروی زمینی ارتش ۸ ۳ ۵ ۰ ۷۵ ۸۳ ۸- ۶
۶ نماینده اصفهان ۷ ۱ ۶ ۰ ۳۲ ۹۶ ۶۴- ۲
۷ استخر شهید نوفلاح ۸ ۱ ۷ ۰ ۳۴ ۹۴ ۶۰- ۲

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب