همکاری رومن پولاچیک با پایگاه ملی اسپینر و باشگاه خوشبخت

رومن پولاچیک بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی واترپلو اسلواکی و تیم ملی ایران با حضور در اصفهان با پایگاه ملی اسپینر و باشگاه خوشبخت قرارداد همکاری امضا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با اجرای طرح توسعه واترپلو در باشگاه های ایران زیر نظر فدراسیون شنا و به همت هیات شنای استان اصفهان و مدیریت پایگاه ملی اسپینر اقای مجتبی صباغ طی مکاتبات انجام شده رومن پولاچیک بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی اسلواکی _بهترین بازیکن اروپا و سرمربی سابق تیم ملی واترپلو ایران به اصفهان آمده است.

پیمان گرامی رئیس هیات شنا استان اصفهان در این خصوص گفت: این مربی سرشناس اروپایی درحال حاضر بر روند تمرینات باشگاه واترپلو خوشبخت اصفهان و پایگاه ملی اسپینر نظارت دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی هیات شنا استان اصفهان تا پایان شهریور ماه تیم های رده سنی نوجوانان و جوانان واترپلو این استان با همکاری رومن پولاچیک به تمرین خود ادامه خواهند داد.

گرامی در پایان افزود: حضور مربی خارجی در یک باشگاه های واترپلو برای نخستین بار در واترپلو ایران اتفاق افتاده است و با حمایت مسئولان از این چنین اتفاقاتی می توان آینده روشنی برای واترپلو کشور متصور باشیم.
انتهای پیام

 

 

 

WhatsApp Image 2022-08-24 at 4.29.11 PM WhatsApp Image 2022-08-24 at 4.29.14 PM
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب