هوای واترپلوئیست ها را داشته باشید

 توجه به چند نکته در آستانه میزبانی ایران در مسابقات توسعه جهانی واترپلو خالی از لطف نیست به ویژه اینکه در این فضا باید هوای فدراسیون‌تان را داشته باشید.

حامد عبدالملکی:

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در آستانه مسابقات توسعه جهانی تهران اخبار مختلفی از  این رویداد منتشر می شود. اخباری که با توجه به اهمیت آن کم و بیش در رسانه ها قاب می شوند. با مرور این خبرها شاید ذکر چند نکته قابل تامل باشد:

 

 

 

 

  1. توی این دنیا همه‌ چیز آدمیزاد را یاد پیر شدن می‌اندازد، حتی برگزاری یک رویداد بزرگ بعد از ۴۱ سال.
  2. شاید هیچ‌چیز بدتر از این نباشد که کسی یک خواب بد را ۲ بار ببیند. برگزاری مسابقاتی با مشکلات عدیده سخت افزاری که شاید به شوخی گفتند باید آروز کرد که در تابستانمان بارانی نبارد. نه اینکه نخواهیم سقف را درست کنیم، نه؛ باران نیاید بهتر است.
  3. شاید اگر «ویلیام شکسپیر» زنده بود و می‌خواست یکی از آن نمایشنامه‌های تراژیکش را برای حال و روز این روزهای فدراسیون شنا بنوسید بازهم نمی‌توانست اینقدر بی‌رحم و بدبین باشد. پول؟ نه، ‌موجود نیست. آبرو؟ به نظر، در خطر است. دقیقه ۹۰؟ شاید همه چیز درست …
  4. گاهی آینده به‌ قدری مأیوس‌ کننده است و تلخ، که آرزو می‌کنی کاش آدمیزاد برای یک بار در تمام طول زندگی‌اش هم که شده می‌توانست آینده را ببیند. ببنید که کدام قول عملی می‌شود و کدام …
  5. قدیمی‌ها را نمی‌دانم اما نسل ما و نسل‌های بعدتر حتی، برای «چارلی چاپلین» ارزش زیادی قایلند. نسل ما حرف کمدی را خوب می‌فهمد، شاید جدی‌تر از تراژدی حتی. حالا شرایط برگزاری مسابقات کمدی است یا تراژدی؟ پاسخش با شما.
  6. از غرغر بگذریم و باورکنیم کسب این میزبانی کار بزرگی است. اهمیت اعطای این میزبانی در حالتی که همین نزدیکی‌ها، تعلیق بودیم؛ بسی خوش است. اهمیت از آنجایی که مسئولین شنا قهر و دعوا را به آشتی و مهمانی بدل کردند. یادتان نرود.
  7. همیشه هم قرار نیست اتفاقات مهم زندگی آدم در موقعیت‌های معمول رخ دهد. همیشه قرار نیست حاصل یک سال دوندگی بشود نشستن پای معامله‎ای. اینجا فضا مهیا است. رایزنی و دیپلماسی. میزبانی. می‎گویند سنگاپور از اینکه میزبانی را از دست داده بر آشفته است و بماند که ما هم از گرفتن برآشفتیم؛ اما این کجا و آن کجا. پس لطفا هوای فدراسیون‌تان را داشته باشید.
  8. بچه های تیم ملی واترپلو با همه مشکلات برای قهرمانی هم قسم شدند، مسئولان را قسم می دهیم که هوای بر و بچه های تیم مل واترپلوی ایران را بیشتر داشته باشند…

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب