هیات شنای گیلان جایگاه سومی لیگ برتر را تثبیت کرد

تیم هیات شنای گیلان با برتری مقابل هیئت شنای خوزستان جایگاه سومی خود را دربیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر واترپلو تثبیت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در آغاز هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر واترپلو امروز سه شنبه تیم های هیئت شنای گیلان و هیئت شنای خوزستان در انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم هیئت شنای گیلان با نتیجه ١٩ بر ۵ میهمان خود را مغلوب کرد تا با کسب ٢۰ امتیاز جایگاه سومی خود را در لیگ برتر واترپلو تثبیت کند. قضاوت این دیدار را محمد رضا محمدی و هومن آراسته برعهده داشتند.

پیش از این تیم های فولاد ماهان سپاهان و نفت و گاز امیدیه عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ واترپلو را به خود اختصاص داده بودند.

این رقابتها فردا پنج شنبه با انجام یک دیدارپیگیری خواهد شد و طی آن تیم فولاد ماهان سپاهان (قهرمان لیگ بیست و یکم) به مصاف تیم نفت و گازگچساران خواهد رفت. این دیدار را امیر آذرخش و امیر همراهی قضاوت خواهند کرد.

فصل جاری رقابتهای لیگ برتر واترپلو روز جمعه ۵ اسفند ماه با انجام دو دیدار به پایان می رسد و طی آن تیم خانه شناگران اصفهان و هیئت شنای خراسان در اصفهان به مصاف هم می روند و دیدار اختتامیه لیگ بیست و یکم نیز بین تیم های نفت و گاز امیدیه و هیئت شنای زنجان برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه و اهداء جوایز تیم های برتر بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو بعد از روز جمعه ۵ اسفند ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب