وحید رضایی: سیستم اجرای مسابقات غرورانگیز است

ملی پوش سابق و کارشناس واترپلوی ایران در ارزیابی میزبانی ایران در دهمین دوره مسابقات واترپلوی جام باشگاه های آسیا گفت: سیستم اجرای مسابقات غرورانگیز است و سطح کیفی برگزاری تا حدی حرفه ای است که می توان میزبانی مسابقات جهانی را هم بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ وحید رضایی سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار عالی و حرفه‌ای است تعداد تیم‌های شرکت کننده در این دوره از پیکارهای آسیایی نسبت به دوره‌های قبل افزایش قابل توجهی داشته است آخرین مرحله‌ای که ایران میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بود فقط چهار یا پنج تیم حاضر شده بودند.

رضایی یادآور شد: آن چه که در برگزاری این مسابقات غرور برانگیز تعجب‌آور است سیستم اجرای رقابت‌هاست سطح کیفی برگزاری این پیکارها تا حدی حرفه‌ایست که می‌توان میزبانی مسابقات قهرمانی جهان را هم بر عهده گرفت البته این مسأله بد شرطی لازم الاجراست که استخر قهرمانی مجموعه شیرودی هم دراختیار فدراسیون قرار بگیرد.

وی در خصوص سطح فنی تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها گفت: نمایندگان ایران هم توانستند در این مسابقات تاکنون عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند اما نباید از برخی موارد حاشیه‌ای از جمله تغییر نام تیم شهید شهبازی زنجان قهرمان فصل گذشته به زرین معدن و نوع یارگیری تیم نفت امیدیه و عدم حضور کاپیتان تیمش در این  مسابقات به راحتی گذشت چون ادامه و تکرار این مسائل ضربه بزرگی به واترپلو کشور وارد می‌کند.

رضایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در طول مدت برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هر روز واترپلوئیست‌های جوان و نوجوانان با آمدن به محل برگزاری مسابقات نوع عملکرد تیم‌های خارجی و داخلی را از نزدیک تماشا می‌کنند این مسأله می‌تواند تاثیر به سزایی روی سطح فنی و کار آن‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.