ورزشکاران بی ادعا به موفقیت‌های چشمگیر ملی دست یافته‌اند

روز گذشته (سه شنبه) در مراسمی باحضور استاندار یزد و رئیس فدراسیون شنا از قهرمانان شنا و واترپلو استان یزد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عصر دیروز (سه شنبه) در مراسمی با حضور میرمحمدی استانداریزد، رضوانی رئیس فدراسیون شنا، حیدری مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان یزد، باغستانی رئیس هیات شنای استان و دیگر مسئولین این هیات و مدیران عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان و گروه تولیدی یزد پولیکا درسالن زنده یاد حاج یدالله متوسلیان از قهرمانان شنا و واترپلو یزد تقدیر به عمل آمد.

استاندار یزد در این مراسم در سخنانی قهرمانان و برترین‌ها در هر حوزه به ویژه ورزش را جزء دارائیهای شهر دانست و اهمیت دادن خانواده ها به ورزش را امری مطلوب و ارزشمند برشمرد. میرمحمدی شنای یزد را نمونه ی بارزی از حرکت پایه ای و اصولی دانست و گفت: خوشحالم از اینکه در جمعی قرار گرفته ام که بر روی پای خود تکیه نموده و بی ادعا به موفقیت‌های چشم گیر ملی دست یافته است.
رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور نیز دراین مراسم ضمن تقدیر از فعالیتهای منظم شنای یزد، عنوان کرد: باحضور در یزد پی بردم درآینده ای نزدیک یزد به جایگاه پیشین خود که برتری در ایران بود دست خواهد یافت. رضوانی از خانواده ی شناگران یزدی تقدیر کرد و از حضور در جمع آنان ابراز خرسندی نمود و به شناگران یادآور شد قدر این حضور دلسوزانه رابدانید.
شریعتی،مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک موفقیتهای کسب شده به خانواده شناگران و واترپلوئیست‌ها نوید داد امروز حضور جدی و قهرمانی در ورزش تضمین کننده آینده تحصیلی،شغلی و وضعیت خدمتی فرزندان شماست و از ورزشکاران خواست فعالیت حرفه ای خود را تا کسب نتایج نهایی ادامه دهند.

در پایان این مراسم از تیمهای قهرمان واترپلوی پیشگامان و یزد پولیکا که توانسته‌اند در سال جاری عناوین مختلف قهرمانی و نایب قهرمانی در سطح کشور را از آن خود کنند با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر شد.
در پایان این مراسم علاوه بر تقدیر از باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان و گروه تولیدی یزد پولیکا دو حامی هیات شنای یزد، از نیم قرن تلاشهای صادقانه و پدرانه حاج کاظم باغستانی نیزتجلیل به عمل آمد.

 

photo_2017-01-25_09-24-08 photo_2017-01-25_09-24-02 photo_2017-01-25_09-24-04

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.