ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مبارک باد

اول ذی القعده سالروز ولادت ولادت حضرت معصومه(س) گوهر درخشان دریای دانش و فضیلت، آغاز دهه مبارک کرامت و روز دختران مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اول ذی القعده سالروز ولادت ولادت حضرت معصومه(س) است. حضرت فاطمه معصومه(س) در عبادت و زهد و تقوی سرآمد زمان خود بود و به القاب شریف حمیده و رشیده و نقیه ملقب گشت و در هوش و زکاوت و پرهیزگاری و عبادت تالی تلو معصومین علیهم السلام بشمار می رود این بانوی بزرگوار اگر عمر کوتاهش اجازه می داد بدون شک همچون زینب کبری اشاعه دهنده علوم و مناقب اهل بیت علیهم السلام در مناطقی از مرکز ایران بود.

بهمین مناسبت میلاد با سعادت فاطمه معصومه(س) را روز دختر هم نامیده اند و این یعنی، دختران ما باید این بانوی کریمه را الگو و سرمشق خود قرار دهند،

بی شک از دامان پاک اهل بیت (ع)، چهره های پرفروغ و شخصیت های بی بدیلی به جهان بشری عرضه شده و در این میان حضرت فاطمه معصومه (س) که به حق «فاطمه ثانی» لقب گرفته اند، ملت ایران را به وجود پاک خود مفتخر کرده اند.

فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو ولادت با سعادت آن گوهر درخشان دریای دانش و فضیلت ، و آعاز دهه مبارک کرامت و روز دختر را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه بانوان و دختران خانواده بزرگ ورزش‌های آبی تبریک و تهنیت گفت.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.