پایان رقابت‌های شنای المپیاد استعداد های برتر دختران استان تهران

این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۱۳۰ شناگر در دو گروه سنی ۱۴-۱۳ سال و ۱۷-۱۵ سال برگزار شد و شناگران در ۲ روز و در قالب ۴ نوبت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش‌های آبی استان تهران ، این دوره از مسابقات در ۲۲ ماده انفرادی و ۴ ماده تیمی به میزبانی هیات ورزش های آبی جنوب شرق تهران و هیات ورزش های آبی شهرستان ری برگزار شد که بر اساس مجموع امتیاز دو نفر اول در هر ماده از هر هیات حوزه/ شهرستان ؛

هیات ورزش‌های آبی جنوب غرب تهران به مقام اول ، هیات ورزش‌های آبی شمیرانات به مقام دوم و هیات ورزش‌های آبی اسلامشهر به مقام سوم رسید.

در پایان مراسم اهدای مدال و حکم قهرمانی و کاپ قهرمانی با حضور “شاکری فرد” رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ، “سوری” رئیس توسعه ورزش قهرمانی بانوان اداره کل ورزش و جوان استان تهران همچنین “شیرزادی” نایب رئیس هیات ورزش‌های آبی استان تهران، “علی” سرپرست اجرایی مسابقات و ” متین فر” سرپرست فنی مسابقات برگزار شد.

image_printپرینت مطلب

آغاز مرحله اول جشنواره استعدادیابی شنا برای توسعه با هدف کسب مدال به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

فدراسیون ورزش‌های آبی، در استمرار برنامه‌های توسعه‌ای شنا، جشنواره استعدادیابی را بصورت سراسری با رویکرد ارتقا سطح شنای ایران و پرورش نسل جدید با هدف مدال‌آوری بمناسبت هفته ‌تربیت‌بدنی در سراسر کشور برگزار می‌کند.