پایان مرحله گروهی لیگ برتر واترپلو با صدر نشینی نوفلاح

با پایان مرحله سوم گروهی سی‌ و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور تیم شهید نوفلاح در صدر جدول و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، نفت و گاز امیدیه و نفت و گاز گچساران به ترتیب دوم و چهارم شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله سوم سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با حضور ۶ تیم از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ بهمن ۴۰۱ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی  پیگیری و به پایان رسید.

پس از پایان رقابت های دیدنی و جذاب مرحله سوم لیگ برتر واترپلو کشور تکلیف جدول رده بندی دور مقدماتی این مسابقات مشخص شد. بر این اساس در مجموع سه مرحله گروهی این مسابقات تیم شهید نوفلاح با کسب ۲۹ امتیاز صدر نشین و بعنوان تیم اول راهی مرحله پایانی شد. همچنین تیم های دانشگاه آزاد، امیدیه و گچساران نیز به ترتیب با ۲۵، ۱۸ و ۱۰ در جایگاهای دوم تا چهارم قرار گرفتند. با پایان مرحله گروهی این مسابقات چهار تیم نخست جدول در دور پلی آف بصورت رفت و برگشت باهم به رقابت می‌پردازند.

از همین رو بر اساس جدول رده بندی دور مقدماتی این مسابقات تیم‌های شهید نوفلاح و نفت و گاز گچساران (تیم های اول و چهارم) و همچنین تیم های دانشگاه آزاد و نفت و گاز امیدیه (تیم های دوم و سوم) در دو دیدار رفت و برگشت باهم به رقابت خواهند پرداخت تا تکلیف فینالیست های سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور مشخص شود. همچنین تیم های رعد پدافند و نیروی زمینی ارتش نیز در یک دیدار برای جایگاهای پنجم و ششم جدول نهایی این دوره از مسابقات باهم به رقابت می پردازند.

طبق برنامه ریزی کمیته فنی واترپلو مرحله چهارم و پایانی این دوره از مسابقات لیگ برتر  اول الی پنجم اسفند ۱۴۰۱ به میزبانی استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار خوهد شد.

نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه و شهید نوفلاح شش تیم حاضر در این مسابقات هستند.

 

جدول رده بندی سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو – در مجموع دور مقدماتی مسابقات:

نام تیم تعداد بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز مرحله اول امتیاز
مرحله دوم
امتیاز
مرحله سوم
مجموع امتیاز
۱ شهید نوفلاح ۱۵ ۱۴ ۰ ۱ ۲۴۷ ۱۴۵ ۱۰۲ ۱۰ ۹ ۱۰ ۲۹
۲ دانشگاه آزاد اسلامی ۱۵ ۱۲ ۲ ۱ ۲۳۰ ۱۶۶ ۶۴ ۸ ۹ ۸ ۲۵
۳ نفت و گاز امیدیه ۱۵ ۹ ۶ ۰ ۲۰۷ ۱۸۳ ۲۴ ۶ ۶ ۶ ۱۸
۴ نفت و گاز گچساران ۱۵ ۵ ۱۰ ۰ ۱۴۵ ۱۸۹ -۴۴ ۴ ۲ ۴ ۱۰
۵ رعد پدافند ۱۵ ۳ ۱۱ ۱ ۱۴۰ ۱۸۶ -۴۶ ۲ ۳ ۲ ۷
۶ نیروی زمینی ارتش ۱۵ ۰ ۱۴ ۱ ۱۲۵ ۲۲۵ -۱۰۰ ۰ ۱ ۰ ۱

 

 

 

برای مشاهده نتایج کامل مرحله سوم این مسابقات کلیک کنید. 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب