پایان کار مردان واترپلو ایران با پیروزی دلچسب برابر مالت

تیم ملی واترپلو ایران در آخرین دیدار از مسابقات جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو مردان به میزبانی آلمان با پیروزی برابر تیم مالت به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در آخرین روز از رقابت های جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو مردان امروز(یکشنبه) ملی پوشان واترپلو ایران از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف مالت تیم سوم گروه B رفتند.

مردان واترپلو ایران که پیش از این در مرحله گروهی با پیروزی برابر نیوزلند و شکست در مقابل تیم های رومانی و قزاقستان سوم شده بودند، در چهارمین دیدار خود برابر مالت به آب زدند.

تقابل این دو تیم در وقت ابتدایی بازی پایاپای پیش رفت و هر دو تیم در پایان کوارتر نخست مساوی شدند. اما ملی پوشان ایران در ادامه نبض بازی را به دست گرفتند و این دیدار در نهایت با امتیاز‌های ۲-۲، ۴-۳، ۳-۰ و ۶-۴ در چهار کوارتر و در مجموع با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود مردان واترپلو ایران به پایان رسید.

پیش از این در آخرین تقابل ایران و مالت در رقابت های فینا ترافی سال ۱۳۹۶ یک پیروزی و یک شکست سهم ملی پوشان ایران شده بود.

با این نتیجه تیم ایران با دو پیروزی و دو شکست در نخستین تجربه حضور در مسابقات جام جهانی (لیگ جهانی) به کار خود پایان داد. در ادامه تیم‌ های چهارم دو گروه (نیوزلند و آفریقای جنوبی) به مصاف هم خواهند رفت.  در دیدارهای نهایی نیز چین – رومانی و  آلمان و قزاقستان مقابل هم صف آرایی می کنند تا  برنده این دو دیدار راهی مرحله نهایی مسابقات جام جهانی(لیگ جهانی) به میزبانی آمریکا شود.

 

 

نتایج مسابقات جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو مردان برلین  ( ۵ الی ۷ می ۲۰۲۳)
روز نخست – جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
صبح :
رومانی ۱۵ – ۴ ایران
نیوزلند ۹ – ۱۰ قزاقستان
چین۱۶ – ۶ آفریقای جنوبی
آلمان ۱۵ – ۵ مالت

عصر:
رومانی ۱۹ – ۵ قزاقستان
نیوزلند ۱۴_ ۱۷ ایران
چین – مالت
آلمان – آفریقای جنوبی

روز دوم – شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
مالت ۱۵ – ۸ آفریقای جنوبی
رومانی ۱۶ – ۷ نیوزلند
ایران ۶ – ۷ قزاقستان
آلمان ۱۶ – ۱۱ چین

 

روز سوم – یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
ایران ۱۵ – ۹ مالت
آفریقای جنوبی  – نیوزلند / ساعت ۱۷:۱۵
آلمان –  قزاقستان / ساعت ۱۹:۰۰
رومانی  –  چین / ساعت ۲۰:۴۵
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب