پرواز واترپلوئیست‌های ایران به صربستان

تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران در نخستین اردوی برون مرزی خود زیرنظر چیریچ بامداد فردا (دوشنبه) به صربستان مهد واترپلوی جهان پرواز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ملی پوشان واترپلوی ایران بامداد دوشنبه (۱۸ آبان ۱۳۹۴) برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی ۱۰ روزه به صربستان پرواز می‌کنند. در این سفر علاوه بر ۱۶ بازیکن دو مربی و یک سرپرست هم حضور دارند.

وحید رضایی مربی تیم ملی درباره شرایط این اردو گفت: هدف اصلی از حضور در صربستان آماده سازی تیم برای مسابقات انتخابی المپیک چین است. ما در این اردوی ۱۰ روزه علاوه بر انجام تمرینات بدنسازی، تاکتیک و تکنیک، تمرین مشترک و بازی تدارکاتی با تیم ملی گرجستان و تیم باشگاهی وودینا (Vojvodina)شهر “نوویساد (Novi Sad) ” هم خواهیم داشت. فشردگی تمرینات در این سفر بسیار بالاست و بازی‌های تدارکاتی زیادی هم برای تیم ملی پیش بینی شده است.

الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی و وحید رضایی به عنوان مربی بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند. علی اکبر شیریجیان آنالیزور تیم ملی هم ترجیح داد یک بازیکن به جای او به مسابقات اعزام شود و ترکیب تیم از ۱۵ ورزشکار به ۱۶ تغییر کند. سیروس طاهریان هم به عنوان مدیر فنی تیم های ملی سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده خواهد داشت.

کاروان ایران ساعت ۳:۳۰ بامداد فردا (دوشنبه) از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به استانبول و پس از آن به بلگراد پرواز  می‌کند. ملی پوشان از آنجا به شهر “نویساد” می روند و اردو رسما آغاز می‌شود. ساعت ۶:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه (۲۸ آبان ۱۳۹۴) هم زمان بازگشت ملی پوشان به ایران خواهد بود.

 

کاروان واترپلو ایران برای اعزام به اردوی تدارکاتی صربستان:

۱۷-۲۷ آبان ۱۳۹۴

کادر فنی:

الکساندر چیریچ (سرمربی) – وحید رضایی (مربی) – سیروس طاهریان (مدیر فنی تیم‌های ملی)

 

بازیکنان:

سجاد عبدی – امید لطف پور – علی پیروزخواه  – سید محمدسعید میرمهدی -نیما خوشبخت – امیرحسین خانی – حامد ملک خانبانان – عطاالله برخوردی – علی رضاسلطانی – امیر ریاحی – امیر دهداری – ارشیا الماسی -محمدمهدی حیدری – پیمان اسدی – امین قویدل – سهیل رستمیان

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.