پنام‌تاش: تمام تلاشمان را می‌کنیم در دیدارهای بعدی پیروز شویم

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران پس از شکست مقابل تیم‌ملی چین گفت: با توجه به تمرینات و شرایطی که پشت سر گذاشته بودیم، انتظار می‌رفت در دیدار مقابل چین نمایش بهتری داشته باشیم اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در دیدارهای بعدی پیروز شویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی پنام‌تاش سرمربی تیم ملیواترپلو ایران پس از شکست مقابل تیم چین در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: بازی تا حدودی از دستمان در رفت، مقصر بنده بودم و سعی خواهیم کرد در مسابقات بعدی جبران کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز در فاز دفاعی دچار اشتباه شدیم و در بازی روز گذشته مقابل تایلند برخی از این اشتباهات را دیده بودیم و متاسفانه امروز مجددا آن اشتباهات تکرار شد اما امیدوار هستیم در بازی‌های آتی این اشتباهات را تکرار نکنیم.

سرمربی تیم‌ملی واترپلو در مورد دیدار بعدی تیم ملی پس از اتمام مرحله گروهی، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد در مرحله بعد باید به مصاف سنگاپور برویم، فیلم بازی‌های تیم ملی سنگاپور را دیده‌ایم و بازی مقابل چین را کنار خواهیم گذاشت و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در دیدارهای بعدی پیروز شویم.

پنام‌تاش در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد بازیکنان تیم ملی در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو رضایت دارد یا خیر؟ توضیح داد: بله از عملکرد بازیکنان در مجموع رضایت دارم اما توقع می‌رفت با توجه به تمرینات و شرایطی که پشت سر گذاشته بودیم، امروز مقابل چین نمایش بهتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در ورزش نیاز دارید پس از دفاع کردن، موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنید، عنوان کرد: زمانی که شما در فاز هجومی تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهید و توپ گل نمی‌شود و پس از آن به راحتی در دفاع گل می‌خورید، هر چقدر هم در رشته واترپلو حرفه‌ای باشید، تمرکز ذهنی خود را از دست خواهید داد.

سرمربی تیم‌ملی واترپلو با اشاره به اینکه مشکل اصلی تیم خوب دفاع نکردن و تبدیل نشدن موقعیت‌های حمله به گل بود، گفت: علاوه بر این در پاس‌ها دچار اشتباه شدیم و همین موارد، عامل اصلی شکست مقابل چین بود.

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.