پنام تاش: امیدواریم تلاش‌هایمان با کسب مدال در هانگژو همراه شود

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران گفت: خوشبختانه بازیکنان پس از اردوی صربستان به شرایط خوبی رسیده‌اند و امیدواریم این تلاش‌ها با کسب مدال در هانگژو همراه شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی پنام‌تاش در گفت‌وگو با میزان، درباره اردوی اخیر ۱۵ روزه تیم ملی واترپلو در کشور صربستان در راستای آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: در ابتدا یک هفته در بلگراد اردو داشتیم و با چهار باشگاه خوب صربستانی بازی تدارکاتی انجام دادیم. سپس به شهر دیگری رفتیم و در یک تورنمنت شش جانبه شرکت کردیم و ۵ بازی تدارکاتی هم در این شهر داشتیم.

وی افزود: هدف‌مان در بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های پرقدرت صربستانی برد و باخت نبود و بیشتر به دنبال مرور تاکتیک‌های دفاع و حمله بودیم. خوشبختانه بازیکنان پس از اردوی صربستان به شرایط خوبی رسیده‌اند و امیدواریم این تلاش‌ها با کسب مدال در هانگژو همراه شود.

سرمربی تیم ملی واترپلو درخصوص مصدومان حاضر در اردو، گفت: باوجود فشار سنگین در تمرینات و اردو‌های بلند مدت داخلی و خارجی، هیچ بازیکن مصدومی نداریم و فقط ۳_۲ بازیکن سرماخوردگی خفیفی دارند که رو به بهبود هستند. منتظرم تا میلاکوویچ به ایران بیاید تا پس از مشورت‌های لازم دو بازیکن در آخر این هفته یا نهایتاً اوایل هفته آینده خط بخورند.

وی در مورد تاثیر حضور مدیرفنی صربستانی، گفت: میلاکوویچ یک مربی با دانش و در عین حال حرفه‌ای است و طبق چارت کاری، او در حال حاضر به عنوان مدیرفنی فعالیت می‌کند و حوزه اختیارات هرکدام از اعضای کادرفنی مشخص است. میلاکوویچ سال‌ها در واترپلوی اروپا کار کرده و همین اواخر هم هدایت تیم ملی سنگاپور را برعهده داشت؛ از همین رو شناخت خوب و دقیقی از واترپلوی آسیا دارد.

پنام‌تاش در پایان خاطرنشان کرد: پس از بازگشت از اردوی صربستان، تمرینات‌مان به مدت ۲ هفته در تهران پیگیری می‌شود و قرار است با ۱۴ بازیکن راهی اردوی برون مرزی و یک هفته‌ای در گرجستان شویم.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.