پنام تاش: بودجه خوبی در لیگ امسال داریم که موجب خوشحالی خانواده واترپلو است

سرمربی تیم دانشگاه آزاد درباره لیگ برتر گفت: برخی تیم‌های لیگ برتری، بودجه خوبی امسال دارند که موجب خوشحالی همه خانواده واترپلو است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی پنام‌تاش سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا در خصوص لیگ واترپلو ایران اظهار داشت: تیم نوفلاح بودجه کمی داشت و بسیاری از بازیکنان آن به تیم‌های نفتی مثل امیدیه و ارتش رفتند. یک هفته مانده به آغاز لیگ تیم دانشگاه آزاد را جمع کردیم و چند بازیکن خوب نیز گرفتیم. امسال هفت تیم در لیگ فعال هستند و سقف قراردادها از ۱۱۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون افزایش یافته و این نکته بسیار خوبی برای ورزشکاران رشته واترپلو است.

وی ادامه داد: تیم دانشگاه آزاد به علت مشکلات مالی نزدیک به انحلال بود که به کمک آن رفتیم و موفق شدیم در روزهای آخر این تیم را حفظ کنیم تا از بین نرود. از آن‌جایی که برخی دیگر از تیم‌های لیگ هزینه بیشتری کردند، موفق شدند بازیکنان و تیم بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد با اشاره به قراردادها و بودجه‌های خوبی در تیم‌های حاضر در لیگ برتر نیز گفت: تیم‌های نفت و گاز امیدیه، نفت آبادان و نفت و گاز گچساران، بودجه خوبی امسال دارند که موجب خوشحالی همه خانواده واترپلو است. جا دارد از این تیم‌ها و تیم رعد پدافند ارتش تشکر کنم که به زنده نگاه داشتن و پویایی رشته واترپلو کمک کردند.

وی درباره روند مسابقات و عملکرد تیم دانشگاه آزاد نیز خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که در آخر قهرمانی را از آن خودمان کنیم. برنامه‌های خوبی در پیش داریم و تا همین‌ جا هم در تیم بزرگسالان با اختلاف بسیار کمی باختیم. ما در روزهای آخر تیم را بستیم و ضعف در نتایج اولیه می‌تواند عادی باشد.

پنام تاش افزود: در تیم دانشگاه آزاد کار خودم را می‌کنم و رویکرد این تیم به بازیکنان زیر ۲۰ سال است که بتوانند در آینده روند خیلی بهتری داشته باشند. خیلی انتظار بالایی برای قهرمانی از من ندارند زیرا بازیکنان زیادی را هم نتوانستند بگیرند. در واقع ما برای آینده تلاش می‌کنیم. اگر امروز سرمربی تیم ملی هستم، زحمت و عقبه ۲۰ ساله دارم و یک شبه این جایگاه را کسب نکردم. باید صبور باشیم تا در تیم باشگاهی نیز بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

مهدی پنام تاش در خصوص شرایط ملی‌پوشان ایران در لیگ برتر واترپلو نیز گفت: همه بازیکنان ملی در تیم‌های لیگ پخش شدند و در حال بازی هستند. سهیل رستمیان در بلژیک لژیونر است و یک یا ۲ بازیکن دیگر نیز در نیم فصل به تیم‌های خارجی خواهند رفت. برنامه‌های بعدی تیم ملی نیز به فدراسیون بر می‌گردد که چطور می‌خواهند روند این تیم را پیش ببرند.

وی با تاکید بر اهمیت پخش تلویزیونی گفت: بزرگ‌ترین موضوعی که به جذب اسپانسر و پویایی لیگ می‌تواند کمک کند، پخش تلویزیونی است. در حال حاضر پخش زنده از برخی شبکه‌های اینترنتی انجام می‌شود و کمک خوبی به ما کرده، اما هرچه بتوانیم بیشتر دیده شویم، اسپانسرهای بهتری هم به این رشته می‌آیند و پیشرفت بهتری خواهیم داشت.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب