پنام تاش: تلاش ملی‌پوشان واترپلو کسب بهترین نتیجه است

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران گفت: تمامی اعضای تیم تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدرایون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی پنام تاش در گفت و گو با خبرگزاری آنا، در خصوص حضور تیم ملی واترپلو در بازی‌های آسیایی هانگژو و دفاع از مدال برنز دوره قبلی این بازی‌ها، اظهار کرد: از چهار ماه پیش هدایت تیم ملی را بر عهده گرفتم و به همراه دیگر مربیانی که در کادرفنی حضور دارند حداکثر تلاش خود را برای موفقیت واترپلوی ایران انجام دادیم. در همین راستا اردو‌های مختلفی داشتیم که آخرین اردو در گرجستان بوده است. جمعه به این کشور آمدیم و با تیم دینامو تفلیس بازی دوستانه برگزار کردیم. تمرین مشترک هم با این تیم داشتیم و پنج‌شنبه به ایران باز خواهیم گشت.

سرمربی تیم ملی واترپلو خاطرنشان کرد: حداکثر تلاش خود را برای ارتقای تیم و بالا رفتن هماهنگی میان بازیکنان و کادرفنی انجام دادیم. ۶ خرداد تیم صربستان به ایران آمد و اردوی ۱۰ روزه مشترکی را در داخل کشور برگزار کردیم. بازی‌های دوستانه‌ای هم داشتیم. سپس به صربستان رفتیم و ۱۳ روز در این کشور اردو داشتیم. با تیم‌های سخت بازی کردیم و وضعیت تیم خوب است. چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند و خود را به دیگر ملی‌پوشان رسانده‌اند. هدف ما کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی هانگژو و کسب مدال است و در این راه بیشترین تلاش را خواهیم کرد. ۵ مهر به چین می‌رویم و اولین بازی ما در بازی‌های آسیایی۱۰ مهر خواهد بود.

پنام تاش در واکنش به اینکه چه انتظاری از بازیکنان باتجربه تیم ملی واترپلو و همکارانش در کادرفنی چیست، یادآور شد: یکایک اعضای تیم من جمله خودم باید حواس شان را جمع کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. بچه‌ها در جریان بازی اشتباهات بی‌مورد نکنند نتایج خوبی خواهیم گرفت. چین، قزاقستان که دو بازیکن صربستانی دارد و ژاپن جدی‌ترین حریفان ما هستند. طبق برنامه با کره جنوبی، تایلند و چین در مرحله گروهی بازی خواهیم کرد و در صورت صعود به مرحله بعدی به صورت حذفی با رقبا دیدار می‌کنیم. امیرهوشنگ همراهی و امیرعباس اکبرنژاد کمک مربیان هستند و دژان میلاکوویچ مدیرفنی تیم ملی واترپلو ایران است. آقای استفان هم ۱۰ روز با گلر‌های ما تمرین کرد و البته باید زمان وجود داشت تا نکات بیشتری به دروازه‌بان‌ها می‌آموخت، ولی همین حضور هم مثمرثمر بود و تمامی اعضای تیم تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب