پنام تاش: داشتن لژیونرهای بیشتر به تیم ملی واترپلو کمک می‌کند

سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: هرچقدر بیشتر لژیونر داشته باشیم به سود تیم واترپلو ایران است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی پنام تاش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص تاریخ آغاز اردوهای تیم ملی واترپلو اظهار داشت: قرار است بهترین بازیکنان لیگ را انتخاب و برای شروع اردوهای تیم ملی نیز برنامه ریزی کنیم. قطعا با مسئولان فدراسیون جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا همه چیز مشخص شود.

وی افزود: این را میدانیم که زمان از دست میرود و رقیبان هر روز بهتر می‌شوند اما باید با تلاش بیشتر، زمان از دست رفته را جبران کنیم. ضمن اینکه تیم ما به اندازه کافی خوب است و همین که بازیکنان در کوران مسابقات هستند نکته مثبتی به حساب می آید.

سرمربی تیم ملی واترپلو ادامه داد: از خرداد مسئولیت تیم را بر عهده گرفتم و بعد از یکی دو ماه مدیر فنی اهل صربستان هم به تیم اضافه شد و به بازی های آسیایی رفتیم. همه دیدند که از نظر فنی عالی بودیم و در ضربات پنالتی مدال را از دست دادیم اما خودم به شخصه از عملکرد بازیکنان راضی بودم.

وی درباره تاثیر حضور بازیکان ایرانی در لیگ های خارجی گفت: ۲ بازیکن ما لژیونر هستند و بقیه بازیکنان هم در لیگ خودمان بازی میکنند. هرچقدر بیشتر لژیونر داشته باشیم به سود تیم واترپلو ایران است. جوانان خوب و با استعدادی داریم که لیاقت بازی کردن در اروپا را دارند و باید بیشتر تلاش کنند تا دیده شوند.

پنام تاش با بیان این مطلب که رییس فدراسیون تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط انجام میدهد، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ بسیار مهم است و باید با مسئولان فدراسیون جلسه بگذاریم تا همه چیز درباره شروع اردوها مشخص شود. همچنین با چند کشور برای برگزاری اردوی مشترک و تورنمنت‌ ها صحبت کردیم که چون قطعی نشده است فعلا نمیتوانم نام آنها را رسانه ای کنم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.