پنام تاش: داشتن لژیونرهای بیشتر به تیم ملی واترپلو کمک می‌کند

سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: هرچقدر بیشتر لژیونر داشته باشیم به سود تیم واترپلو ایران است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی پنام تاش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص تاریخ آغاز اردوهای تیم ملی واترپلو اظهار داشت: قرار است بهترین بازیکنان لیگ را انتخاب و برای شروع اردوهای تیم ملی نیز برنامه ریزی کنیم. قطعا با مسئولان فدراسیون جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا همه چیز مشخص شود.

وی افزود: این را میدانیم که زمان از دست میرود و رقیبان هر روز بهتر می‌شوند اما باید با تلاش بیشتر، زمان از دست رفته را جبران کنیم. ضمن اینکه تیم ما به اندازه کافی خوب است و همین که بازیکنان در کوران مسابقات هستند نکته مثبتی به حساب می آید.

سرمربی تیم ملی واترپلو ادامه داد: از خرداد مسئولیت تیم را بر عهده گرفتم و بعد از یکی دو ماه مدیر فنی اهل صربستان هم به تیم اضافه شد و به بازی های آسیایی رفتیم. همه دیدند که از نظر فنی عالی بودیم و در ضربات پنالتی مدال را از دست دادیم اما خودم به شخصه از عملکرد بازیکنان راضی بودم.

وی درباره تاثیر حضور بازیکان ایرانی در لیگ های خارجی گفت: ۲ بازیکن ما لژیونر هستند و بقیه بازیکنان هم در لیگ خودمان بازی میکنند. هرچقدر بیشتر لژیونر داشته باشیم به سود تیم واترپلو ایران است. جوانان خوب و با استعدادی داریم که لیاقت بازی کردن در اروپا را دارند و باید بیشتر تلاش کنند تا دیده شوند.

پنام تاش با بیان این مطلب که رییس فدراسیون تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط انجام میدهد، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ بسیار مهم است و باید با مسئولان فدراسیون جلسه بگذاریم تا همه چیز درباره شروع اردوها مشخص شود. همچنین با چند کشور برای برگزاری اردوی مشترک و تورنمنت‌ ها صحبت کردیم که چون قطعی نشده است فعلا نمیتوانم نام آنها را رسانه ای کنم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب