پورمقبلان: حق ما حضور در فینال بود

سرمربی تیم واترپلوی نزاجا گفت: حق تیم نیروی زمینی ارتش حضور در فینال و قهرمانی بود.

زینب زارع/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علی پورمقبلان در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی رده بندی لیگ برتر واترپلو گفت: در وقت اول و دوم به دلیل خستگی بازیکنانم بازی از دستمان خارج شد و ۹ گل دریافت کردیم، اما در وقت های سوم و چهارم توانستیم خود را پیدا کنیم و گل‌ها را جبران کنیم که در نهایت با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ سپاهان را شکست دادیم و بر سکوی سوم ایستادیم.

وی در توصیف تیم سپاهان اظهار کرد: این تیم نایب قهرمان فصل گذشته است، به هیچ عنوان تیمی دست و پا بسته نیست و همه ساله جز مدعیان لیگ است. سپاهان بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد، هم چنین از امکانات سخت افزاری مطلوبی برخوردارند.

سرمربی تیم واترپلو نیروی زمینی اضافه کرد: هنگامی که سپاهان در مرحله رفت پلی آف موفق شد دانشگاه آزاد را شکست دهد متوجه شدیم آنان عزم خود را برای حضور در فینال جزم کرده‌اند. بنابراین با برنامه ریزی در برابرشان حاضر شدیم.

پورمقبلان خاطر نشان کرد: قبول دارم در برخی موارد کم تجربگی کردم و نتوانستم شرایط را مدیریت کنم. اما فکر می‌کنم حق نیروی زمینی ارتش حضور در فینال لیگ بود. مطمئنا اگر به فینال می‌رسیدیم قهرمان می‌شدیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب