پیام تبریک رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی به وزیر ورزش و جوانان 

محسن رضوانی در پیامی، کسب رای اعتماد دکتر احمد دنیامالی از مجلس شورای اسلامی را برای وزارت ورزش و جوانان تبریک گفت.

متن پیام رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

با تقدیر از زحمات آقایان حمید سجادی و کیومرث هاشمی وزرای ورزش و جوانان دولت سیزدهم، اعتماد قاطع نمایندگان دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی برای قرار گرفتن در راس وزارت ورزش و جوانان به جنابعالی که دوره‌ی مدیریتی پرافتخاری در ورزش کشور داشتید و در عرصه‌های دیگر نیز منشا اثر و موفقیت بودید، مایه‌ی مباهات جامعه‌ی ورزش کشور است.

 آنچه در این برهه کنونی اهمیت دارد، قرار گرفتن ورزش کشور در مسیر توسعه پایدار در یک بستر همراه با تدبیر و آرامش است تا ورزش ایران اسلامی با رشد و تعالی، موجبات عزت و اقتدار کشور را فراهم آورد که حضور جنابعالی با اندیشه‌های راهبردی به این امید، جامه‌ی عمل می‌پوشاند.

با تبریک به جامعه‌ی ورزش بابت این انتخاب رئیس جمهور محترم  و اعتماد نمایندگان مردم در خانه ملت، برای جنابعالی آرزوی دوام سلامتی و استمرار در سربلندی در مسئولیت خطیر پیش رو دارم .

🖊محسن رضوانی

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.

جشنواره گواهینامه هفت سطح شنا

  احتراماً؛ مقرر است جشنواره صدور گواهینامه های هفت سطح شنا در راستای توسعه و استعدادیابی شنا و همچنین شناسایی و کشف مستعدین برگزار گردد. علیهذا مقتضی است با در نظر داشتن مفاد این بخشنامه نسبت به شرکت در جشنواره مذکور اقدام فرمائید.