پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک به محسن رضوانی

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک طی پیامی انتخاب محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو را بعنوان عضو هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک در متن پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای محسن رضوانی
عضو محترم هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا

انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان عضو هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا که مبین مقبولیت،توانایی و شخصیت علمی و حرفه ای جنابعالی می باشد را صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال بهروزی و توفیق برایتان آرزومندیم.
بدون تردید این مسئولیت مهم بعنوان نماینده شایسته جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی،بیانگر تلاشهای صادقانه آن مقام محترم در عرصه مدیریتی است و فرصتی خواهد بود تا رشد و تعالی بیش از پیش ورزش شنا در تمامی عرصه های قهرمانی و همگانی قاره کهن را فراهم نماید.
امید است با اتکا به درگاه خداوند متعال در کلیه شئون زندگی به ویژه پیشبرد و گسترش ورزش شنا در ابعاد همگانی و قهرمانی موفق ومؤید باشید.

کیومرث هاشمی
رئیس کمیته ملی المپیک

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.