پیام تبریک روسای هیات‌های شنای استانی در پی موفقیت شنای ایران در کسب سهمیه المپیک

روسای هیات های شنا استانی در پیام‌هایی درخشش شناگران ایران در مسابقات انتخابی بلغارستان و کسب سهمیه B المپیک توکیو را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روسای هیات‌های شنا استانی طی پیام های جداگانه‌ای درخشش تیم شنا ایران در مسابقات انتخابی بلغارستان و  کسب سهمیه B المپیک مهرشاد افقری در ماده ۱۰۰متر پروانه را تبریک گفتند. متن پیام‌ها به شرح ذیل است:

  • پیام تبریک هیات شنا استان آذربایجان شرقی

اکبر فرج‌اللهی با انتشار پیامی کسب سهمیه مستقیم «مهرشاد افقری» شناگر ایرانی برای حضور در بازی های المپیک توکیو را به جامعه ورزش و خانواده بزرگ شنا تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب سهمیه المپیک در شرایط کنونی تنها حضور در یک رویداد مهم ورزشی نیست، بلکه ارمغانی از امید و آینده‌ای روشن برای ورزش شنا است که توسط مهرشاد افقری به کشور عزیزمان به ارمغان آورده شد.

این موفقیت ارزشمند را خدمت ریاست محترم فدراسیون و مربیان والامقام این شناگر تبریک عرض نموده و از خداوند منان، پیروزی های پی‌در‌پی و سلامتی برای این ورزشکار توانمند و تمامی دلسوزان عرصه ورزش قهرمانی خواستارم.
اکبر فرج اللهی
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان آذربایجان شرقی

  • پیام تبریک هیات شنا استان اردبیل

با سلام
کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته شنا ، نشان از مدیریت شایسته ریاست محترم جناب دکتر رضوانی و مجموعه عزیزان فدراسیون و مربیان و ورزشکاران غیور است.
این موفقیت را خدمت جناب دکتر و همکاران خدوم فدراسیون و خانواده بزرگ شنای کشور عزیزمان ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .
با احترام کشاورز
رئیس هیات شنای استان اردبیل

  • پیام تبریک هیات شنا استان تهران

جناب آقای دکتر رضوانی
باسلام و تحیت
بسهم خود از تلاش‌های جنابعالی و کادر فنی، و خانواده بزرگ شنا، به جهت کسب سهمیه المپیک و افتخار همراهی نماینده شنا در کاروان ورزشی کشور عزیزمان تقدیر و تبریک گفته و ارزوی سربلندی و موفقیت برای تمام ورزشکاران عزیز از بارگاه الهی مسئلت دارم.
امامی امین
خادم هیات شنای استان تهران

  • پیام تبریک هیات شنا استان چهارمحال و بختیاری

کسب سهمیه المپیک توسط شناگر ارزنده آقای مهرشاد افقری که با شکستن رکورد ملی و پشت سر گذاشتن حریفان، برای حضور مقتدر در المپیک ۲۰۲۰ همراه بود را به جناب آقای رضوانی ریاست محترم فدراسیون شنا؛ این شناگر ارزنده؛ کادر فنی تیم شنا و ریاست محترم هیئت استان اصفهان و کلیه عزیزانی که برای حضور پر ثمر و کسب این موفقیت تلاش وافر از خود نشان دادند را تبریک عرض می نمایم.
حمیدرضا نوروزی
رئیس هیات شنا استان چهارمحال و بختیاری

  • پیام تبریک هیات شنا استان خراسان رضوی 

جناب آقای دکتر رضوانی
ریاست محترم فدراسیون شنای کشور
با سلام واحترام
با عنایت به کسب ورودی المپیک توسط شناگر ارزنده کشور جناب آقای مهرشاد افقری ضمن تبریک به ایشان، حضرتعالی و تمامی همکاران محترم در فدراسیون ، کادر فنی، مربیان تیم ملی و دیگر مربیان زحمتکش کشور عزیزمان ، برادر لایق و کوشا جناب آقای گرامی ریاست محترم شنای استان اصفهان، مربی جوان و توانمند کشور و تیم ملی برادر گرامی آقای گامر دیلانچیان و تمامی دست اندرکاران، روسای ارزشمند هیات های شنای کشور ، خداوند را شاکرم که برنامه ها و حمایت‌های بیدریغ حضرتعالی نتیجه مثبت خود را نشان داد و دستورالعمل و آیین نامه هایی اجرای مدارس و پایگاه‌های ملی شنا و واترپلو فدراسیون در پیشرفت شنای کشور تاثیرات خود را به اثبات رساند و بدینوسیله مربیان جوان و مجرب با حمایت‌های هیأت استانی و حضرتعالی می‌توانند در شنا و واترپلو حماسه بیافرینند و حتی کمبودها و این بیماری مهلک هم نتوانست از کارآیی آنان بکاهد امیدوارم این مسیر با برنامه‌ریزی های دقیقتر و حمایت‌های مستمر ادامه یابد .در پایان از خداوند منان برای تمامی تلاش گران و زحمتکشان ورزش آبی کشور سلامتی ، شادکامی و موفقیت آرزومندم.
درود و سپاس ارادتمند مجید مشتاق

  • پیام تبریک هیات شنا استان خورستان

کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بعد از ۱۴ سال برای شنای کشور موجب غرور و شادمانی نه تنها برای شنا استان اصفهان بلکه برای شنا کل کشور در این دوران سخت کرونایی است. هیات شنا استان خوزستان این موفقیت بزرگ را به فدراسیون شنا، هیات شنا استان اصفهان به مربیان و شناگران پر تلاش به ویژه *آقای مهرشاد افقری* که دستاوردی بزرگ برای شنا کشور کسب نمود را تبریک میگوییم.
مریم محمدی
سرپرست هیات شنا استان خورستان

  • پیام تبریک هیات شنا استان زنجان

سلام و عرض ادب
کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته شنا ، نشان از مدیریت و برنامه ریزی و ممارست خوب از سوی رئیس محترم و مجموعه عزیزان فدراسیون و مربیان و ورزشکاران غیور است.
این موفقیت را خدمت جامعه ورزش و علی الخصوص خانواده بزرگ شنا تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم .
به امید موفقیت های روز افزون .
هیاُت شنای استان زنجان

  • پیام تبریک هیات شنا استان قزوین

جناب اقای دکتر رضوانی
ریاست محترم فدراسیون‌ شنای جمهوری اسلامی ایران و کادر پر تلاش فدراسیون
کسب سهمیه ی ورودی المپیک توکیو توسط ورزشکار قهرمان و ارزشمند جناب اقای افقری را به حضرتعالی و جامعه ی بزرگ شنا تبربک عرض می نمایم.
محمد داودی
رئیس هیات شنای استان قزوین

  • پیام تبریک هیات شنا استان کردستان

جناب اقای دکتر رضوانی
با سلام ودرود
کسب این موفقیت حاصل مدیریت حضرتعالی وتلاش دست اندرکاران مجموعه فدراسیون شنا می باشد ضمن تبریک، ارزوی موفقیت وسربلندی را برای شما دارم.
ملک الکلامی -کردستان

  • پیام تبریک هیات شنا استان کرمان

سلام و عرض ادب
کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته ۱۰۰ متر پروانه توسط شناگر خوش آتیه مهرشاد افخری را به ریاست محترم فدراسیون جناب آقای دکتر رضوانی و کلیه مربیان و خانواده شنای کشور تبریک و تهنیت میگویم و آرزوی موفقیت روزافزون برای جامعه شنا و واترپلوی کشور دارم.
کاوه کریمی
رئیس هیات شنای استان کرمان

  • پیام تبریک هیات شنا استان لرستان

برادر عزیز و ارزشمندم جناب اقای دکتر محسن رضوانی
تبریکات صمیمانه حقیر و جامعه شنای لرستان را بخاطر به ثمر نشستن سالها مدیریت تخصصی و بی حاشیه جنابعالی در راس فدراسیون شنا، شیرجه و واتر پلو که حاصل آن موفقیتهای چشمگیر که تازه ترین آن کسب سهمیه مسابقات ورودی المپیک توسط شناگر ارزنده مهرشاد افقری است را به شما و جامعه بزرگ شنای جمهوری اسلامی ایران است تبریک و تهنیت عرض میکنم ،
محمد فتحی بیرانوند هیئت شنای لرستان

  • پیام تبریک هیات شنا استان مازندران

با درود فراوان
کسب سهمیه المپیک در رشته پایه شنا توسط جناب آقا مهرشاد افقری عزیز، حاصل تلاش و کوشش ایشان و خانواده گرامی‌شان، مجموعه مربیان، عوامل اجرایی و در راس مدیریت محترم فدراسیون شنا بوده، این افتخار آفرینی را صمیمانه به جامعه بزرگ و پرافتخار شنا، جناب افقری، خانواده محترم، مربیان، همکاران هیات شنا استان، همکاران ارجمند فدراسیون و بویژه به جناب دکتر رضوانی عزیز و دوست داشتنی تبریک عرض نموده، اعتقاد دارم این افتخار آفرینی ها با تلاش و کوشش و همدلی و وحدت تداوم خواهد یافت.
به امید کسب نتیجه مطلوب در المپیک توکیو توسط آقا مهرشاد عزیز .
خدا قوت دلاور
ارادتمند
سید مهرداد یعقوبی جویباری
سرپرست هیات شنا استان مازندران

  • پیام تبریک هیات شنا استان مرکزی

کسب سهمیه المپیک توسط آقای مهرشاد افقری به جناب آقای رضوانی و کادر فنی تیم ملی شنا و همچنین هیات محترم شنای استان اصفهان تبریک عرض میکنم.
علیرضا مهاجر
سرپرست هیات شنای استان مرکزی

  • پیام تبریک هیات شنا استان هرمزگان

سلام و درود
جناب اقای دکتر رضوانی ، کسب این افتخار را به حضرتعالی و ریاست محترم هیات اصفهان و خانواده شنای کشور تبریک میگویم و به این یقین وباور هستم که با مدیریت حضرتعالی و تلاش همکاران فدراسیون و هیاتهای استانی تحقق اهداف عالی و کسب افتخارات بیشتر ، دور از دسترس نمی‌باشد .
منوچهر مهنی نسب ، استان هرمزگان

  • پیام تبریک هیات شنا استان یزد

جناب آقای دکتر رضوانی
ریاست محترم فدراسیون شنا

کسب غرور آفرین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته شنا پس از ۱۴ سال صفحه دیگری از افتخارات و درایت خانواده بزرگ شنای کشور را ورق زد.
بی شک این دستاورد ارزشمند شناگر متعصب و کوشای کشورمان جناب آقای مهرشاد افقری حاصل برنامه ریزی های بلند مدت و اصولی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، هیات شنای استان اصفهان و همه مربیان و دست اندرکاران این ورزش جذاب است.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ و پر افتخار شنای استان یزد، این موفقیت پر افتخار را به همه دوست داران ورزش و بالاخص ورزش شنا و همه تلاشگران این مسیر پرفراز و نشیب تبریک عرض نموده و تداوم کسب توفیقات ورزشی را از خداوند بزرگ آرزومندم.

با احترام سید مصطفی سجادی
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.