پیام تبریک رییس فراکسیون ورزش در پی موفقیت نماینده شنا ایران در کسب سهمیه المپیک

محمدمهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی کسب سهمیه المپیک توکیو و همچنین ثبت رکوردی جدید در ماده ۱۰۰ متر پروانه را به فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی کسب سهمیه المپیک توکیو و همچنین ثبت رکوردی جدید در ماده۱۰۰متر پروانه را به فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تبریک گفت.

در متن پیام آمده است: غرور آفرینی و کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکار با اخلاق و شایسته مهرشاد افقری افتخاری دیگر برای ورزش کشور و مخصوصا استان اصفهان رقم زد.

فراکسیون ورزش ضمن قدرشناسی از تلاش های دست اندرکاران فدراسیون شنا، کادر فنی، اعضای تیم ملی، برای این عزیز آرزوی سرافرازی و تندرستی و از درگاه ایزدمنان استمرار پیروزی جوانان ورزشکار در میادین ورزشی را آرزومند است./

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.