پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از مدال تاریخی واترپلو در مسابقات قهرمانی آسیا

وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب مدال نقره‌ی تیم ملی واترپلوی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ متن پیام دکتر سید حمید سجادی پس از مدال نقره‌ی تیم ملی واترپلوی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش تیم ملی واترپلوی ایران در رویداد رقابتی قهرمانی آسیا که برای اولین بار به فینال این رقابت‌ها راه یافت و اولین مدال نقره تاریخ این مسابقات به ارمغان آورد، بسیار امیدوار کننده و باارزش است.

حضور موفق واترپلوی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با پیروزی‌های ارزشمند همراه بود و در فینال هم رقابت نزدیکی را با چین سپری کرد، با توجه به روند رو‌به رشد واترپلوی ایران، بیانگر فرآیند مثبت، منطقی و نتیجه‌بخش در این رشته است.

با تبریک عنوان نایب قهرمانی قاره کهن به تک تک اعضای تیم ملی واترپلو، مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و مردم ورزش‌دوست ایران، امیدوارم این روند موفقیت‌آمیز در واترپلو استمرار داشته باشد.

خداوند را شاکرم که در طلیعه‌ی نوروز باستانی که با ماه مبارک رمضان تقارن یافته، در عرصه‌ی ورزش ایران دو مقام با ارزش قهرمانی فوتبال ساحلی و نایب قهرمانی واترپلو در قهرمانی آسیا، هدیه‌ی خوبی برای ملت ورزش دوست ایران بود.

سید حمید سجادی

image_printپرینت مطلب