پیام تسلیت فدراسیون شنا در پی درگذشت محمدعلی رحیمیان

فدراسیون شنا در پیامی درگذشت محمد علی رحیمیان رییس اسبق هیات شنا استان گلستان و از زحمتکشان و دلسوزان ورزش‌های آبی این استان را تسلیت می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد علی رحیمیان رییس اسبق هیات شنا استان گلستان و کارشناسان ورزش کشور، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم رحیمیان از کارشناسان ورزش کشور بود که از سال ۱۳۹۵ بعنوان رییس هیات شنا استان گلستان برگزیده شد و در این استان خدمات ارزنده ای به یادگار گذاشت. پس از دوره چهار ساله خود دست از تلاش برای شنای این استان نکشید و در کنار محمدرضا کیانی پور رییس جدید هیات شنا این استان مشغول به فعالیت شد. در این دوران شنای استان گلستان خوش درخشید و چند شناگر مطرح در آن شکوفا شدند؛ از جمله هومر عباسی که چندین بار موفق به جابجایی رکوردهای ملی شد.

وی در سال ۱۳۳۷ به مربیگری و آموزش جوانان روی آورد و پس از اخذ مدرک مربیگری در سال ۱۳۴۲ با آموزش در رشته شنا واترپلو فعالیت خود را ادامه داد و در سال ۱۳۵۸ به عنوان ریاست هیات شنای آذربایجان شرقی انتخاب شد.

یوسف زاده در سن ۹۰ سالگی نیز با حضور در مسابقات پیشکسوتان، همه ساله صاحب عنوان قهرمانی می شد و یکی از مدال آوران ثابت این رشته برای آذربایجان شرقی در بخش پیشکسوتان بود.

مرحوم محمدعلی رحیمیان مرد زحمتکش ورزش‌های آبی استان گلستان ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ بصورت ناگهانی به دیار باقی شتافت. از همین رو رئیس فدراسیون شنا در پیامی این ضایعه اسف بار را تسلیت گفت.

بسمه تعالی

درگذشت ناگهانی و تاسف برانگیز یکی از کارشناسان و زحمتکشان رشته‌های آبی کشور به ویژه استان گلستان، محمدعلی رحیمیان  موجب تاثر شدید گردید.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم رحیمیان، جامعه ورزش کشور به ویژه خانواده بزرگ ورزش‌های آبی و دوستان و آشنایان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم ایشان مسالت دارم.

محسن رضوانی
رئیس فدراسیون

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب