پیروزی امیدیه در آغاز هفته دوم لیگ برتر واترپلو کشور

نفت امیدیه در آغاز هفته دوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور امروز(پنجشنبه) موفق شد در یک دیدار جذاب و پایاپای حریف خود رعد پدافند را از پیش رو بردارد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته دوم لیگ برتر واترپلو کشور امروز (پنجشنبه) با رقابت دو تیم نفت و گاز امیدیه و رعد پدافند در دو رده سنی بزرگسالان و زیر ۲۰ سال به میزبانی استخر ولایت امیدیه پیگیری شد.

در نخستین دیدار هفته دوم مسابقات لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال کشور دو تیم نفت و گاز امیدیه و رعد پدافند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح برابر هم به آب زدند که این بازی با نتیجه در پایان وقت قانونی با نتیجه ۱۷ بر ۱۷ به تساوی کشیده شد و تیم رعد موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را از پیش رو بردارد. این دیدار پس از ضربات پنالتی با نتیجه ۱۹ بر ۱۸ به سود رعد پایان یافت.

در ادامه دیدارهای امروز(پنجشنبه) این دو تیم در رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ عصر در استخر ولایت امیدیه مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی جذاب و پایاپای با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ به سود تیم نفت و گاز امیدیه به پایان رسید.

قضاوت دیدار های امروز را آقایان شهریار عصارزادگان و شهروز شریفیان با نظارت دانیال خاکبان

بر عهده داشتند.

فردا (جمعه) ادامه هفته دوم رقابت های سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال پیگیری خواهد شد.

نتایج روز اول از هفته دوم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیساعترده سنیکلاه سفید (میزبان)نتیجهکلاه آبی (میهمان)تاریخ
۷۱۰:۰۰ صبحزیر ۲۰ سالنفت و گاز امیدیه(۱۷
۱۸
۱۷ )
۱۹
رعد پدافند۱۴۰۲/۰۸/۲۵
۸۱۷:۰۰ عصرعمومنفت و گاز امیدیه۱۱۱۰رعد پدافند۱۴۰۲/۰۸/۲۵

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب