پیروزی امیدیه و پدافند در هفته یازدهم لیگ برتر واترپلو

هفته چهارم دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های امیدیه و پدافند پیگیری و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته یازدهم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال امروز(جمعه) با تقابل دو تیم شهید نوفلاح و نفت و گاز امیدیه در استخر ۹ دی تهران پیگیری شد که تیم زیر ۲۰ سال امیدیه توانست با نتیجه ۱۳ بر ۸ میزبان را از پیش رو بردارد.

در ادامه این دو تیم در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف یکدیگر رفتند که امیدیه در یک دیدار یکطرفه موفق شد نوفلاح را با نتیجه ۲۱ بر ۹ شکست دهد و با نهمین پیروزی خود تا پایان هفته یازدهم در صدر جدول پیشتازی کند.

همچنین از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز جمعه استخر بین المللی ۹ دی میزبان دیدارهای دو تیم تهرانی رعد پدافند و نیروی زمینی ارتش بود که رعد پدافند در رده سنی زیر ۲۰ سال توانست با نتیجه قاطع ۲۰ بر ۵ نیروی زمینی را از پیش رو بردارد و در رده سنی بزرگسالان نیز بار دیگر رعد پدافند موفق شد در دیداری یکطرفه نیروی زمینی را با نتیجه ۲۷ بر ۲ شکست دهد.

با پیگیری هفته یازدهم لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز امیدیه با ۲۷ امتیاز همچنان صدرنشین جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور باقی ماند. رعد پدافند و پالایش نفت آبادان با ۲۱ و ۱۷ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

نتایج هفته یازدهم(هفته چهارم دور برگشت) سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(کلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۵۹زیر ۲۰ سالشهید نوفلاح۸۱۳ نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۱۱/۰۶
۶۰عمومشهید نوفلاح۹۲۱ نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۱۱/۰۶
۶۱زیر ۲۰ سال رعد پدافند۲۰۵نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۱۱/۰۶
۶۲عموم رعد پدافند۲۷۲نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۱۱/۰۶

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب