پیروزی دانشگاه در دیدار معوقه لیگ/ آغاز هفته پایانی دور رفت لیگ برتر واترپلو از فردا

هفته هفتم دیدار‌های سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور فردا(جمعه) با برگزاری دو دیدار در تهران و یک دیدار در امیدیه پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته هفتم و پایانی دیدار‌های رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر زیر ۲۰ سال از فردا (جمعه) با تقابل تیم های دانشگاه آزاد – گچساران، نوفلاح – رعد پدافند و امیدیه – نفت آبادان پیگیری خواهد شد.

دیدار معوقه دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و شهید نوفلاح از هفته نخست لیگ برتر واترپلو کشور نیز به میزبانی استخر بین المللی ۹ دی برگزار شد. تقابل این دو تیم در رده سنی زیر ۲۰ سال با نتیجه ۲۲ بر ۶ به سود دانشگاه به پایان رسید. همچنین رویارویی این دو تیم در جریان رده سنی بزرگسالان نیز با برتر دانشگاه پیگیری شد. شاگردان مهدی پنام تاش با نتیجه ۱۵ بر ۳ در این دیدار پیروز شدند.

هفته هفتم و پایانی دور رفت این مسابقات فردا (جمعه) با تقابل دو تیم تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و گاز گچساران از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در رده سنی زیر ۲۰ سال به میزبانی استخر ۹ دی تهران آغاز خواهد شد. در ادامه نیز این دو تیم از ساعت ۱۷:۰۰ عصر در جریان سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور مقابل یکدیگر به آب میزنند.

همچنین از ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه استخر بین المللی ۹ دی میزبان دیدار تیم های شهید نوفلاح و رعد پدافند در رده سنی زیر ۲۰ سال است و از ساعت ۱۸:۳۰ نیز این دو تیم در رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت میپردازند.

اما استخر ولایت امیدیه در هفته هفتم مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال کشور از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه میزبان دیدار دو تیم نفت و گاز امیدیه و پالایش نفت آبادان است. در حساس ترین بازی لیگ برتر واترپلو کشور نیز از ساعت ۱۷:۰۰ تیم نفت و گاز امیدیه صدر نشین این رقابت ها به مصاف تیم پالایش نفت آبادان خواهد رفت. شاگردان حمید قدسی تا به اینجای این رقابت ها بدون شکست و با ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

در هفتمین هفته از این مسابقات تیم نیروی زمینی ارتش در هر دو رده سنی قرعه استراحت دارد.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این دوره مسابقات هستند.

برنامه هفته هفتم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیهفتهباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
باشگاه میهمان
(کلاه آبی)
رده سنیروز و تاریخساعتمحل برگزاری
۳۷هفتمدانشگاه آزاد اسلامینفت و گاز گچسارانزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
 10:00صبحاستخر ۹ دی تهران
۳۸هفتمدانشگاه آزاد اسلامینفت و گاز گچسارانعمومجمعه
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
۱۷:۰۰عصر استخر ۹ دی تهران
۳۹هفتمشهید نوفلاحرعد پدافندزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
 11:30صبحاستخر ۹ دی تهران
۴۰هفتمشهید نوفلاحرعد پدافندعمومجمعه
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
۱۸:۳۰عصر استخر ۹ دی تهران
۴۱هفتمنفت و گاز امیدیهپالایش نفت آبادانزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
۱۰:۰۰صبحاستخر ولایت امیدیه
۴۲هفتمنفت و گاز امیدیهپالایش نفت آبادانعمومجمعه
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
۱۷:۰۰عصراستخر ولایت امیدیه
_هفتمنیروی زمینی ارتشاستراحت________

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.