پیروزی صدرنشینان در هفته هفتم لیگ برتر واترپلو

هفته هفتم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های نفت امیدیه، رعد پدافند و دانشگاه آزاد به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته هفتم دور رفت لیگ برتر واترپلو کشور امروز(جمعه) در تهران و امیدیه پیگیری و به پایان رسید.

در جریان رقابت های این هفته تیم دانشگاه آزاد اسلامی میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود که با توجه به عدم حضور تیم گچساران در استخر ۹ دی این دیدار در دو رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان با نتیجه ۵ بر صفر به سود دانشگاه به ثبت رسید.

اما استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی امروز میزبان تقابل دو تیم شهید نوفلاح و رعد پدافند در دو رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان بود. ابتدا صبح امروز (جمعه) این دو تیم در رده سنی زیر ۲۰ سال مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با نتیجه ۲۱ بر ۸ به سود پدافند به پایان رسید. همچنین رعد پدافند در جریان لیگ برتر واترپلو بزرگسالان نیز از حریف خود را با نتیجه ۲۸ بر ۶ از پیش رو برداشت.

استخر ولایت امیدیه نیز امروز میزبان رویارویی نفت امیدیه و پالایش نفت آبادان در دو رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان بود. ابتدا این دو تیم در ردن سنی زیر ۲۰ سال به آب زدند که امیدیه با نتیجه ۱۱ بر ۶ میهمان خود را از پیش رو برداشت.

همچنین در حساس ترین دیدار هفته هفتم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور مقابل یکدیگر به آب زدند که امیدیه در ادامه روند پیروزی های متوالی خود موفق شد آبادان را از پیش رو بردارد و تا پایان نیم فصل این مسابقات با ۱۸ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی باقی بماند. امیدیه حریف خود را با نتیجه ۲۴ بر ۱۲ از پیش رو برداشت.

با این نتایج تیم نفت و گاز امیدیه با ۱۸ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان نیم فصل نخست این مسابقات باقی ماند. همچنین رعد پدافند با ۱۵ امتیاز دوم و پالایش نفت آبادان با ۱۱ امتیاز سوم هستند.

در رده سنی زیر ۲۰ سال نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی بدون شکست و با ۱۸ امتیاز در صدر نشین جدول رده بندی تا پایان دور رفت این مسابقات باقی ماند. تیم های پدافند و امیدیه نیز در این رده سنی به ترتیب با ۱۴ و ۱۳ امتیاز دوم و سوم هستند.

نتایج هفته هفتم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید
)
نتیجهباشگاه میهمان
(گلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۳۷زیر ۲۰ سالدانشگاه آزاد اسلامی۵۰نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۱۰/۰۱
۳۸عمومدانشگاه آزاد اسلامی۵۰نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۱۰/۰۱
۳۹زیر ۲۰ سالشهید نوفلاح۸۲۱رعد پدافند۱۴۰۲/۱۰/۰۱
۴۰عمومشهید نوفلاح۶۲۸رعد پدافند۱۴۰۲/۱۰/۰۱
۴۱زیر ۲۰ سالنفت و گاز امیدیه۱۱۶پالایش نفت آبادان۱۴۰۲/۱۰/۰۱
۴۲عمومنفت و گاز امیدیه۲۴  ۱۲پالایش نفت آبادان۱۴۰۲/۱۰/۰۱
۴۳زیر ۲۰ سالدانشگاه آزاد اسلامی
(دیدار معوقه)
 ۲۲ 6شهید نوفلاح
(دیدار معوقه)
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
۴۴عمومدانشگاه آزاد اسلامی
(دیدار معوقه)
 ۱۵۳ شهید نوفلاح
(دیدار معوقه)
۱۴۰۲/۰۹/۳۰
____نیروی زمینی ارتش____استراحت۱۴۰۲/۱۰/۰۱

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب