پیروزی امیدیه، رعد و نیروی زمین در هفته ششم لیگ برتر واترپلو

هفته ششم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های نفت امیدیه، رعد پدافند و نیروی زمینی ارتش به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته ششم دور رفت لیگ برتر واترپلو کشور روز گذشته (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نیروی زمینی ارتش و شهید نوفلاح در رده سنی زیر ۲۰ سال به میزبانی استخر ۹ دی تهران آغاز شد که تیم شهید نوفلاح توانست با نتیجه ۱۱ بر ۹ نیروی زمینی را شکست دهد تا در رده پنجم جدول باقی بماند.

در ادامه مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال دو تیم رعد پدافند و دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۹:۰۰ در استخر ۹ دی مقابل یکدیگر به آب زدند و در پایان دانشگاه آزاد با نتیجه قاطع ۲۹ بر ۱۱ پیروز میدان شد تا بدون باخت و با یک پله صعود در صدر جدول این رده سنی قرار گیرد.

در ادامه این رقابت‌ها امروز(جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح دو تیم نفت و گاز گچساران و نفت و گاز امیدیه در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر آزادی گچساران به مصاف یکدیگر رفتند که تیم امیدیه موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲۲ بر ۲ از پیش رو بردارد. همچنین دیدار این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز با پیروزی نفت و گاز امیدیه رقم خورد تا این تیم بتواند بدون شکست در صدر جدول رده بندی باقی بماند. نتیجه این دیدار ۲۵ بر ۸ به سود امیدیه به پایان رسید.

در ادامه هفته ششم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تیم‌های رعد پدافند و دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که دیدار این دو تیم تهرانی با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ به سود تیم رعد پدافند به پایان رسید و پدافند با کسب این نتیجه به رده دوم جدول تا پایان هفته ششم صعود کرد.

در آخرین دیدار هفته ششم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور نیز دو تیم نیروی زمینی ارتش و شهید نوفلاح از ساعت ۱۹:۰۰ امروز (جمعه) مقابل هم در استخر ۹ دی به آب زدند که این دیدار در پایان با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود نیروی زمینی ارتش به پایان رسید.

با این نتایج تیم نفت و گاز امیدیه با ۱۵ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته ششم باقی ماند. رعد پدافند با ۱۲ امتیاز دوم و نفت آبادان با ۱۱ امتیاز سوم هستند.

نتایج روز اول هفته ششم دور رفت لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیکلاه سفید (میزبان)نتیجهکلاه آبی (میهمان)تاریخ
۳۱زیر ۲۰ سالنیروی زمینی ارتش۹۱۱شهید نوفلاح۱۴۰۲/۰۹/۲۳
۳۲زیر ۲۰ سالرعد پدافند۱۱۲۹دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۰۹/۲۳

نتایج روز دوم هفته ششم دور رفت لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(گلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۳۳زیر ۲۰ سالنفت و گاز گچساران۲۲۲نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۰۹/۲۴
۳۴عمومنفت و گاز گچساران۸۲۵نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۰۹/۲۴
۳۵عمومرعد پدافند۱۴۱۰دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۰۹/۲۴
۳۶عمومنیروی زمینی ارتش۱۵۹شهید نوفلاح۱۴۰۲/۰۹/۲۴
____پالایش نفت آبادان____استراحت__

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.