پیروزی امیدیه، رعد و نیروی زمین در هفته ششم لیگ برتر واترپلو

هفته ششم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های نفت امیدیه، رعد پدافند و نیروی زمینی ارتش به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته ششم دور رفت لیگ برتر واترپلو کشور روز گذشته (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نیروی زمینی ارتش و شهید نوفلاح در رده سنی زیر ۲۰ سال به میزبانی استخر ۹ دی تهران آغاز شد که تیم شهید نوفلاح توانست با نتیجه ۱۱ بر ۹ نیروی زمینی را شکست دهد تا در رده پنجم جدول باقی بماند.

در ادامه مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال دو تیم رعد پدافند و دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۹:۰۰ در استخر ۹ دی مقابل یکدیگر به آب زدند و در پایان دانشگاه آزاد با نتیجه قاطع ۲۹ بر ۱۱ پیروز میدان شد تا بدون باخت و با یک پله صعود در صدر جدول این رده سنی قرار گیرد.

در ادامه این رقابت‌ها امروز(جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح دو تیم نفت و گاز گچساران و نفت و گاز امیدیه در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر آزادی گچساران به مصاف یکدیگر رفتند که تیم امیدیه موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲۲ بر ۲ از پیش رو بردارد. همچنین دیدار این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز با پیروزی نفت و گاز امیدیه رقم خورد تا این تیم بتواند بدون شکست در صدر جدول رده بندی باقی بماند. نتیجه این دیدار ۲۵ بر ۸ به سود امیدیه به پایان رسید.

در ادامه هفته ششم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تیم‌های رعد پدافند و دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که دیدار این دو تیم تهرانی با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ به سود تیم رعد پدافند به پایان رسید و پدافند با کسب این نتیجه به رده دوم جدول تا پایان هفته ششم صعود کرد.

در آخرین دیدار هفته ششم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور نیز دو تیم نیروی زمینی ارتش و شهید نوفلاح از ساعت ۱۹:۰۰ امروز (جمعه) مقابل هم در استخر ۹ دی به آب زدند که این دیدار در پایان با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود نیروی زمینی ارتش به پایان رسید.

با این نتایج تیم نفت و گاز امیدیه با ۱۵ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته ششم باقی ماند. رعد پدافند با ۱۲ امتیاز دوم و نفت آبادان با ۱۱ امتیاز سوم هستند.

نتایج روز اول هفته ششم دور رفت لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیکلاه سفید (میزبان)نتیجهکلاه آبی (میهمان)تاریخ
۳۱زیر ۲۰ سالنیروی زمینی ارتش۹۱۱شهید نوفلاح۱۴۰۲/۰۹/۲۳
۳۲زیر ۲۰ سالرعد پدافند۱۱۲۹دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۰۹/۲۳

نتایج روز دوم هفته ششم دور رفت لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(گلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۳۳زیر ۲۰ سالنفت و گاز گچساران۲۲۲نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۰۹/۲۴
۳۴عمومنفت و گاز گچساران۸۲۵نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۰۹/۲۴
۳۵عمومرعد پدافند۱۴۱۰دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۰۹/۲۴
۳۶عمومنیروی زمینی ارتش۱۵۹شهید نوفلاح۱۴۰۲/۰۹/۲۴
____پالایش نفت آبادان____استراحت__

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب