پیروزی صربستان، برزیل و ایتالیا در لیگ جهانی

پس از برگزاری رقابت های روز نخست سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو تیم های مجارستان، صربستان، برزیل و ایتالیا با پیروزی مقابل حریفان خود نخستین دو امتیاز را در کارنامه خود ثبت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نخستین روز از مرحله پایانی لیگ جهانی واترپلو با پیروزی مدعیان آغاز شد. صربستان، مجارستان، برزیل و ایتالیای میزبان تیم های پیروز نخستین روز از سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۵ بودند.

در رقابت های روز نخست، ابتدا صربستان مدافع عنوان قهرمانی با حساب ۱۳ بر ۷ امریکا را از پیش رو برداشت. در دومین دیدار مجارستان نایب قهرمان دوره پیش کار سختی مقابل نماینده آسیا نداشت و ۱۸ بر ۸ چین را مغلوب کرد. سومین دیدار کمی با شگفتگی همراه شد و برزیل با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ مقابل کرواسی به پیروزی رسید. چهارمین دیدار هم در استخر مملو از تماشاچی شهر برگامو ایتالیا بین کشور میزبان و استرالیا برگزار شد و تیم میزبان در یک دیدار نزدیک و نفس گیر ۷ بر ۵ نماینده اقیانوسیه را با شکست بدرقه کرد.

نسخه ۲۰۱۵ سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو از سه‌شنبه (دوم تیر ۱۳۹۴) با حضور هشت تیم راه یافته به این مرحله آغاز شده است. این رقابت ها به مدت شش روز در شهر برگامو ایتالیا با حضور تیم های “صربستان، مجارستان، کرواسی، برزیل، چین، امریکا، استرالیا و ایتالیا” برگزار می‌شود.

 

نتایج روز نخست:

سه شنبه (۹۴/۴/۲)

صربستان۱۳ – امریکا۷

مجارستان۱۸ – چین۸

برزیل۱۷ – کرواسی۱۰

ایتالیا۷ – استرالیا۵

 

برنامه روز دوم:

چهارشنبه (۹۴/۴/۳)

برزیل – چین

مجارستان – کرواسی

استرالیا – امریکا

صربستان – ایتالیا

 

گروهبندی تیم‌ها در سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۵ (ایتالیا):

گروه A : صربستان – آمریکا – ایتالیا – استرالیا

گروه B: مجارستان – بریل – کرواسی – چین

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب