پیروزی قاطع دانشگاه و نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر واترپلو

هفته پنجم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان پیگیری و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته پنجم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال روز گذشته (پنجشنبه) با تقابل دو تیم رعد پدافند و نفت و گاز گچساران در استخر ۹ دی تهران آغاز شد که تیم زیر ۲۰ سال رعد پدافند توانست با نتیجه قاطع ۳۴ بر ۴ گچساران را از پیش رو بردارد تا بدون باخت تا پایان هفته پنجم در صدر جدول باقی بماند. تقابل این دو تیم در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسال نیز با برتری تیم رعد پدافند با نتیجه ۲۵ بر ۵ به پایان رسید.

در ادامه این رقابت‌ها امروز(جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که تیم دانشگاه آزاد موفق شد مقابل این تیم با نتیجه ۳۰ بر ۸ به سومین پیروزی خود در این رده سنی دست پیدا کند و با یک پله صعود در رده دوم جدول رده سنی زیر ۲۰ سال قرار گیرد. در ادامه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال کشور تیم‌های شهید نوفلاح و پالایش نفت آبادان نیز از ساعت ۱۱:۳۰ امروز در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی مقابل هم به آب زدند که این دیدار با نتیجه ۱۹ بر ۵ به سود تیم آبادان به پایان رسید و تیم نفت آبادان با کسب این سه امتیاز به رتبه سوم صعود کرد.

هفته پنجم رقابت‌های سی و سومین دوره لیگ برتر کشور نیز امروز از ساعت ساعت ۱۷:۰۰ با تقابل دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش پیگیری شد. شاگردان مهدی پنام تاش در این دیدار توانستند با نتیجه قاطع ۲۱ بر ۱ تیم نیروی زمینی ارتش را از پیش رو برداند.

در آخرین دیدار هفته پنجم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور نیز دو تیم نوفلاح و نفت آبادان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی یکطرفه نیز به سود نفت آبادان به پایان رسید. این دیدار با نتیجه ۲۱ بر ۲ به سود آبادان به پایان رسید تا این تیم به چهارمین پیروزی خود دست پیدا کند و در رتبه دوم جدول باقی بماند.

با این نتایج تیم نفت و گاز امیدیه همچنان با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته پنجم باقی می‌ماند. پالایش نفت آبادان با ۱۱ امتیاز دوم و رعد پدافند با ۹ امتیاز سوم شدند.

نتایج هفته پنجم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(گلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۲۷زیر ۲۰ سالدانشگاه آزاد اسلامی۳۰۸نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۰۹/۱۷
۲۸عمومدانشگاه آزاد اسلامی۲۱ ۱نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۰۹/۱۷
۲۹زیر ۲۰ سالشهید نوفلاح ۵۱۹پالایش نفت آبادان۱۴۰۲/۰۹/۱۷
۳۰عمومشهید نوفلاح ۲۲۱پالایش نفت آبادان۱۴۰۲/۰۹/۱۷
____نفت و گاز امیدیه____استراحت__

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب