پیروزی مقتدرانه شیرمردان واترپلو ایران برابر تایلند

مردان واترپلو ایران در دومین دیدار از مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو با نمایش یک بازی یک طرفه از سد تایلند گذشت و پیروز از میدان خارج شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین روز از مسابقات واترپلو بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از صبح امروز(سه‌شنبه) ساعت ۱۰:۳۰ با تقابل واترپلوئیست‌های ایران و تایلند آغاز شد.

در ابتدای این دیدار ملی پوشان ایران با درخشش بازیکنان خود از حریف پیشی گرفتند و با اختلاف ۶ گل کوارتر نخست را به پایان رساند. در ادامه تیم ملی واترپلو ایران با حفظ برتری خود در این دیدار و ارائه یک نمایش قدرتمندانه خود در دفاع و بهره مندی از موج حملات، بازی را با نتیجه ۲۶ بر ۷ پیروز شد. این دیدار در چهار کوارتر با امتیاز‌های ۸-۲ ،۵-۱ ،۶-۱ و ۷-۳ به سود واترپلوئیست های ایران به پایان رسید تا ملی پوشان ایران به دومین پیروزی خود دست پیدا کنند.

در ادامه امروز(سه‌شنبه) سه دیدار دیگر برگزار می‌شود که در جذاب ترین آنها تیم های قزاقستان و ژاپن به مصاف هم خواهند رفت.

مردان واترپلو ایران در سومین و حساس ترین دیدار خود فردا(چهارشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ برابر چین صف آرایی خواهند کرد.

مسابقات واترپلو مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از روز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ (دوم اکتبر ۲۰۲۳) آغاز و تا ۱۵ مهرماه (۷ اکتبر ۲۰۲۳) در مرکز ورزشی هوانگلونگ با حضور ۸ تیم پیگیری می‌شود.

 

 

نتایج روز دوم مسابقات واترپلو بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ : 

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ (۳ اکتبر ۲۰۲۳) روز دوم 
۵ تایلند ۷ ۲۶ ایران  گروه A
۶ قزاقستان ۱۳ ۱۵ ژاپن  گروه B
۷ کره جنوبی ۸ ۱۵ چین  گروه A
۸ سنگاپور ۱۱ ۸ هنگ کنگ  گروه B

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.