پیروزی نفت آبادان در دیدار حساس هفته چهارم لیگ برتر واترپلو مقابل دانشگاه آزاد/ رعد پدافند دومین پیروزی خود را دشت کرد

هفته چهارم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم های نفت آبادان و رعد پدافند مقابل حریفان خود به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته چهارم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال روز گذشته (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز امیدیه و شهید نوفلاح در استخر ولایت امیدیه آبادان آغاز شد که تیم زیر ۲۰ سال نفت و گاز امیدیه توانست با نتیجه ۱۳ بر ۹ مقابل نوفلاح به پیروزی دست پیدا کند و تقابل این دو تیم در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسال نیز با نتیجه ۲۴ بر ۵ به سود نفت امیدیه به پایان رسید.

در ادامه این رقابت‌ها امروز(جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰صبح دو تیم پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد اسلامی در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر جهان آرای خرمشهر مقابل یکدیگر به آب زدند که تیم دانشگاه آزاد به دومین پیروزی خود در این رده سنی دست یافت. نتیجه این دیدار در پایان ۲۰ بر ۱۱ به سود دانشگاه آزاد رقم خورد.

اما در حساس ترین دیدار لیگ برتر واترپلو بزرگسالان عصر امروز(جمعه) استخر جهان آرای خرمشهر میزبان دو تیم نفت آبادان و دانشگاه آزاد اسلامی بود. این دیدار جذاب و دیدنی در پایان وقت‌های قانونی با نتیجه ۱۴ بر ۱۴ به تساوی کشیده شد و ضربات پنالتی باید برنده این بازی را مشخص می‌کرد.در ضربات پنالتی نفت آبادان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ میهمان خود را شکست دهد و از این بازی حساس دو امتیاز کسب کند. تقابل این دو تیم در مجموع ۱۸ بر ۱۶ به سود نفت آبادان رقم خورد تا آبادانی ها با این نتیجه تا پایان هفته چهارم جایگاه دومی خود را ثبیت کنند.

اما رعد پدافند در هفته چهارم این مسابقات کار سختی پیش رو نداشت. در ابتدا این تیم از ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی پذیرای نیروی زمینی ارتش بود. رویارویی این دو تیم در رده سنی زیر ۲۰ سال با نتیجه ۱۲ بر ۴ به سود رعد پدافند به پایان رسید.

در ادامه نیز در جریان سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور این دو تیم از ساعت ۱۷:۰۰ مقابل هم به آب زدند که تیم رعد پدافند در یک بازی یکطرفه موفق شد با نتیجه ۳۶ بر ۱ نیروی زمینی ارتش را از پیش رو بردارد تا با یک رتبه صعود در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته چهارم قرار گیرد.

با این نتایج تیم نفت و گاز امیدیه با کسب ۱۲ امتیاز به صدر نشینی خود در جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته چهارم ادامه داد و نفت آبادان با ۸ امتیاز دوم و رعد پدافند با ۶ امتیاز سوم شدند.

نتایج هفته چهارم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(گلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۲۱زیر ۲۰ سالپالایش نفت آبادان۱۱۲۰دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۰۹/۱۰
۲۲عمومپالایش نفت آبادان۱۸۱۶دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۰۹/۱۰
۲۳زیر ۲۰ سالنیروی زمینی ارتش۴۱۲رعد پدافند۱۴۰۲/۰۹/۱۰
۲۴عمومنیروی زمینی ارتش۱۳۶رعد پدافند۱۴۰۲/۰۹/۱۰
____نفت و گاز گچساران____استراحت __

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب