نتایج مرحله نخست سی و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو

مرحله نخست سی و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو اول الی پنجم دی ماه 1401 به میزبانی استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله نخست سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با حضور ۶ تیم از صبح امروز(پنجشنبه) آغاز شد.

روز اول: 

در اولین دیدار این رقابت ها تیم شهید نوفلاح به مصاف نیروی زمینی ارتش رفت. نوفلاح این دوره از مسابقات لیگ را با پیروزی مقابل حریف خود آغاز کرد و این دیدار با نتیجه ۲ بر ۵ به سود نوفلاح به پایان رسید.

در دومین دیدار دانشگاه آزاد اسلامی و رعد پدافند به آب زدند. در پایان این دیدار دانشگاه آزاد موفق شد در یک بازی پایاپای حریف خود را با اختلاف یک گل از پیش رو بردارد. این بازی با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود دانشگاه به پایان رسید.

سومین بازی روز نخست این رقابت ها تقابل نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران بود که تیم امیدیه موفق شد با نتیجه ۱۳ بر ۷ پیروز دربی نفتی های لیگ برتر واترپلو شود.

روز دوم : 

روز دوم این رقابت ها با تقابل مدعیان آغاز شد. دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و شهید نوفلاح از ساعت ۹:۰۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با قهرمان فصل گذشته به پایان رسید. نوفلاح موفق شد با نتیجه ۱۱ بر ۷ حریف خود را از پیش رو بردارد.

در ادامه دو تیم رعد پدافند و نفت و گاز امیدیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۶ بر ۵ به سود امیدیه به پایان رسید.

در آخرین دیدار روز دوم نیز نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش مقابل هم صف آرایی کردند که گچساران موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ نیروی زمینی ارتش را از پیش رو بردارد.

روز سوم :

دانشگاه آزاد اسلامی سومین روز از این مسابقات را با شکست حریف نفتی خود آغاز کرد. دانشگاه آزاد موفق شد در این دیدار نفت امیدیه را با نتیجه ۱۸ بر ۱۰ از پیش رو بردارد.

در دومین بازی شهید نوفلاح در ادامه نوار پیروزی های خود نفت و گاز گچساران را با نتیجه ۱۴ بر ۶ شکست داد و سومین پیروزی خود در دور نخست مسابقات لیگ برتر واترپلو را به ثبت رساند.

در آخرین دیدار روز سوم رعد پدافند مقابل نیروی زمینی ارتش صف آرایی کرد و موفق شد با نتیجه ۱۱ بر ۶ حرف خود را شکست دهد.

روز چهارم: 

در چهارمین روز از مسابقات لیگ برتر واترپلو دو تیم نفت و گاز امیدیه و شهید نوفلاح در یک دیدار جذاب و دیدیدنی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ به سود نوفلاح به پایان رسید.

در ادامه دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش به آب زدند که تیم دانشگاه موفق شد با نتیجه ۱۸ بر ۹  حریف خود را از پیش رو بردارد.

آخرین بازی روز چهارم نیز تقابل نفت و گاز گچساران و رعد پدافند بود که تیم گچساران در یک بازی پایاپای و نزدیک با نتیجه ۹ بر ۸ پیروز میدان شد.

روز پنجم: 

در آخرین روز از مرحله نخست این مسابقات ابتدا دو تیم شهید نوفلاح و رعد پدافند مقابل هم صف آرایی کردند که تیم شهید نوفلاح با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ موفق به کسب پنجمین پیروزی پیاپی خود شد.

در دومین دیدار دانشگاه آزاد و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به سود دانشگاه به پایان رسید.

نفت امیدیه نیز در آخرین بازی مرحله اول موفق شد در تقابل با نیروی زمینی ارتش پیروز از میدان خارج شود و حریف خود را با نتیجه ۱۶ بر ۹ شکست داد.

 

مرحله اول این رقابت ها به مدت پنج روز تا تاریخ پنجم دی ۱۴۰۱ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی  پیگیری می‌شود.

نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه و شهید نوفلاح شش تیم حاضر در این مسابقات هستند.

 

 

شماره بازی ساعت کلاه سفید نتیجه کلاه آبی تاریخ
۱ ۹:۰۰ شهید نوفلاح ۲۰ ۵ نیروی زمینی ارتش پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱
۲ ۱۰:۳۰ دانشگاه آزاد اسلامی ۱۲ ۱۱ رعد پدافند پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱
۳ ۱۲:۰۰ نفت و گاز امیدیه ۱۳ ۷ نفت و گاز گچساران پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱
۴ ۹:۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی ۷ ۱۱ شهید نوفلاح جمعه ۲ دی ۱۴۰۱
۵ ۱۰:۳۰ رعد پدافند ۵ ۱۶ نفت و گاز امیدیه جمعه ۲ دی ۱۴۰۱
۶ ۱۲:۰۰ نفت و گاز گچساران ۱۵ ۱۱ نیروی زمینی ارتش جمعه ۲ دی ۱۴۰۱
۷ ۹:۰۰ نفت و گاز امیدیه ۱۰ ۱۸ دانشگاه آزاد اسلامی شنبه ۳  دی ۱۴۰۱
۸ ۱۰:۳۰ شهید نوفلاح ۱۴ ۶ نفت و گاز گچساران شنبه ۳  دی ۱۴۰۱
۹ ۱۲:۰۰ نیروی زمینی ارتش ۶ ۱۱ رعد پدافند شنبه ۳  دی ۱۴۰۱
۱۰ ۹:۰۰ نفت و گاز امیدیه ۱۷ ۱۸ شهید نوفلاح یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱
۱۱ ۱۰:۳۰ دانشگاه آزاد اسلامی ۱۸ ۹ نیروی زمینی ارتش یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱
۱۲ ۱۲:۰۰ رعد پدافند ۸ ۹ نفت و گاز گچساران یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱
۱۳ ۹:۰۰ شهید نوفلاح ۱۵ ۱۰ رعد پدافند دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱
۱۴ ۱۰:۳۰ نفت و گاز گچساران ۱۰ ۱۳ دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱
۱۵ ۱۲:۰۰ نیروی زمینی ارتش ۹ ۱۶ نفت و گاز امیدیه دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.