پیروزی نوفلاح و دانشگاه در گام نخست مرحله نیمه نهایی

نوفلاح و دانشگاه در دیدار رفت نیمه نهایی سی‌ و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور از مصاف حریفان خود گذشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله چهارم و پایانی سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور از امروز(دوشنبه) در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز شد.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم شهید نوفلاح و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند. شاگردان مهدی پنام تاش موفق شدند با نتیجه ۲۲ بر ۱۰ حریف خود را از پیش رو بردارند. فردا(سه‌شنبه) از ساعت ۱۰:۴۵ دیدار برگشت این دو تیم برگزار می‌شود تا تکلیف نخستین فینالیست این دوره از مسابقات لیگ برتر مشخص شود.

در ادامه تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و گاز امیدیه به آب زدند. این دیدار پایاپای با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود دانشگاهیان به پایان رسید تا فردا ساعت ۱۲:۳۰ با برگزاری دیدار برگشت این دو تیم دومین فینالیست مسابقات مشخص شود.

در ابتدا فردا(سه‌شنبه) تیم های رعد پدافند و نیروی زمینی ارتش نیز از ساعت ۹:۰۰ در یک دیدار برای جایگاهای پنجم و ششم جدول نهایی این دوره از مسابقات باهم به رقابت می پردازند.

نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه و شهید نوفلاح شش تیم حاضر در این مسابقات هستند.

نتایج مرحله پایانی سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو سال ۱۴۰۱

 بازی  روز  تاریخ  ساعت بازی  کلاه آبی  نتیجه  کلاه سفید
۴۶ دوشنبه  اول اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰ نفت و گاز گچساران  ۱۰ ۲۲ شهید نوفلاح 
۴۷ دوشنبه  اول اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰ نفت و گاز امیدیه  ۱۴ ۱۶ دانشگاه آزاد 
۴۸ سه‌شنبه  دوم اسفند ۱۴۰۱ ۹:۰۰ نیروی زمینی ارتش رعد پدافند 
۴۹ سه شنبه  دوم اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۴۵ شهید نوفلاح  نفت و گاز گچساران 
۵۰ سه شنبه  دوم اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۳۰ دانشگاه آزاد  نفت و گاز امیدیه 
۵۱ پنج شنبه  چهارم اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰ دیدار رده بندی 
۵۲ پنجشنبه  چهارم اسفند ۱۴۰۱ ۱۶:۰۰ فینال 
image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.