پیروزی نوفلاح و دانشگاه در گام نخست مرحله نیمه نهایی

نوفلاح و دانشگاه در دیدار رفت نیمه نهایی سی‌ و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور از مصاف حریفان خود گذشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله چهارم و پایانی سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور از امروز(دوشنبه) در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز شد.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم شهید نوفلاح و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند. شاگردان مهدی پنام تاش موفق شدند با نتیجه ۲۲ بر ۱۰ حریف خود را از پیش رو بردارند. فردا(سه‌شنبه) از ساعت ۱۰:۴۵ دیدار برگشت این دو تیم برگزار می‌شود تا تکلیف نخستین فینالیست این دوره از مسابقات لیگ برتر مشخص شود.

در ادامه تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و گاز امیدیه به آب زدند. این دیدار پایاپای با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود دانشگاهیان به پایان رسید تا فردا ساعت ۱۲:۳۰ با برگزاری دیدار برگشت این دو تیم دومین فینالیست مسابقات مشخص شود.

در ابتدا فردا(سه‌شنبه) تیم های رعد پدافند و نیروی زمینی ارتش نیز از ساعت ۹:۰۰ در یک دیدار برای جایگاهای پنجم و ششم جدول نهایی این دوره از مسابقات باهم به رقابت می پردازند.

نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه و شهید نوفلاح شش تیم حاضر در این مسابقات هستند.

نتایج مرحله پایانی سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو سال ۱۴۰۱

 بازی  روز  تاریخ  ساعت بازی  کلاه آبی  نتیجه  کلاه سفید
۴۶ دوشنبه  اول اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰ نفت و گاز گچساران  ۱۰ ۲۲ شهید نوفلاح 
۴۷ دوشنبه  اول اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰ نفت و گاز امیدیه  ۱۴ ۱۶ دانشگاه آزاد 
۴۸ سه‌شنبه  دوم اسفند ۱۴۰۱ ۹:۰۰ نیروی زمینی ارتش رعد پدافند 
۴۹ سه شنبه  دوم اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۴۵ شهید نوفلاح  نفت و گاز گچساران 
۵۰ سه شنبه  دوم اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۳۰ دانشگاه آزاد  نفت و گاز امیدیه 
۵۱ پنج شنبه  چهارم اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰ دیدار رده بندی 
۵۲ پنجشنبه  چهارم اسفند ۱۴۰۱ ۱۶:۰۰ فینال 
image_printپرینت مطلب