پیشتازی تیم های تهران و اصفهان در پایان روز نخست

نخستین روز مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور با پیشتازی تیم های تهران و اصفهان در مرحله مقدماتی همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در پایان اولین روز مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور رده سنی ١۴-١٣ سال که از دیروز سه شنبه با شرکت ٩ تیم در استخر امجدیه شهر زنجان آغاز شده است تیم های تهران و اصفهان در صدر گروههای اول و دوم قرار گرفتند.

در دیدارهای عصر دیروز تهران ١٩ بر ٢ گیلان را شکست داد و در صدر گروه اول قرار گرفت تا امروز چهارشنبه در فینالی زودرس به مصاف زنجان میزبان مسابقات برود.

دیروز همچنین اصفهان (آلومینیوم مبارکه اصفهان ) در دیداری نزدیک و پایاپای با نتیجه ١۴ بر ١٣ مقابل آذربایجان غربی به برتری دست یافت تا نخستین پیروزی خود در این مسابقات را ثبت کند.

ضمن اینکه قزوین با برتری ١۶ بر ١۰ مقابل زنجان دست به کار بزرگی زد و به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

در آخرین دیدار عصر دیروز نیز خراسان رضوی ١٣ بر ٨ مقابل آذربایجان شرقی به برتری رسید.

این مسابقات صبح امروز چهارنشبه پیگیری خواهد شد و طی آن تهران با زنجان، توابع تهران با خراسان رضوی، گیلان با قزوین و اصفهان با آذربایجان شرقی دیدار خواهند کرد.

مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور روز جمعه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به پایان خواهد رسید.

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.