پیمان گرامی: شنا اولین رشته ای بود که تعطیل شد، برای بازگشایی آخری است

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان گفت: حدود ۹۰ روز است که ورزشکاران تمرینات آبی ندارند، شنا اولین رشته ای بود که تمریناتش لغو شد و برای بازگشایی نیز آخرین خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پیمان گرامی در گفت وگو با خبرگزاری ایمنا، اظهار کرد: در سال گذشته بالاترین افتخار ما در رشته شنا کسب رتبه اول در مسابقات استعدادهای برتر بود که ۳۰ مدال رنگارنگ را برای اصفهان کسب کردیم.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها هیئت شنا اصفهان جزء پیشتازان بود و توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد، در رده سنی زیر ۱۷ سال پسران در رشته واترپلو بین شش تیم برتر حضور داشتیم، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا فینال این رقابت‌ها برگزار نشد و به تعویق افتاد.

رئیس هیأت شنای استان اصفهان افزود: علیرضا یاوری، متین سهران و مهرشاد افقری ورزشکارانی هستند که برای کسب ورودی المپیک تلاش می‌کنند.

گرامی در رابطه با وضعیت تمرینات ورزشکاران با وجود شیوع کرونا، اضافه کرد: از زمانی که تمرین‌ها لغو شد، ورزشکاران با مربی‌ها در ارتباط هستند و تمرین‌هایی که خارج از آب است را انجام می‌دهند. این وضعیت به آمادگی ورزشکاران آسیب می‌زند و باعث افت آن‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: حدود ۹۰ روز است که ورزشکاران تمرینات آبی ندارند، شنا اولین رشته‌ای بود که تمریناتش لغو شد و برای بازگشایی نیز آخرین خواهیم بود. فدراسیون پیش تقویمی را به ما داد تا طبق آن عمل کنیم.

رئیس هیأت شنای استان اصفهان با اشاره به اینکه قرار بود در اسفند ماه مسابقات سردار سلیمانی برگزار شود، افرود: این رقابت‌ها یکی از بزرگترین مسابقات آبی کشور بود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و شاید با پایدار شدن شرایط در مرداد ماه برگزار شود.

گرامی اضافه کرد: با توجه به تغییراتی که در اداره کل صورت گرفته، مدیر جدید نظاره گر است و حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد. واحد دانش بنیان هیئت شنای اصفهان را راه اندازی کرده ایم که این فعالیت‌هایی برون هیأتی باعث شد که در آمد هایی را بدست آوریم و خرج هیأت شنا کنیم.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.