پیگیری تمرینات تیم واترپلو جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان

تمرینات آماده سازی تیم واترپلو جوانان (زیر 20 سال) برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2023 - رومانی در استخر 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی درحال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ؛ اردوی انتخابی تیم واترپلو جوانان جهت آماده سازی و حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان (زیر ۲۰ سال)  از روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شد.

این اردو در ابتدا با دعوت از ۳۳ بازیکن برتر لیگ های رده های سنی در سال ۱۴۰۱ آغاز شد که با نظر کادر فنی تیم و تست های انجام شده، ادامه این اردو با حضور ۱۷ بازیکن برای شرکت در رقابت‌های واترپلو جوانان جهان در حال پیگیری است. بازیکنان حاضر در این اردو هروز در دو نوبت صبح و عصر ها زیر نظر حسین نجفی سرمربی ، علی محب سرپرست و امیر محمد ماندنی مربی تیم به پیگیری تمرینات بدنسازی و مرور تاکتیک ها و تکنیک ها می‌پردازند.

رقابت های واترپلو قهرمانی جهان در رده سنی زیر ۲۰ سال از تاریخ ۲۰ الی ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ به میزبانی کشور رومانی برگزار خواهد شد.

 

 

اسامی بازیکنان حاضر در  اردوی آماده سازی تیم واترپلو جوانان (زیر ۲۰ سال) :

  1. عرفان صدرنیا
  2. اشکان ایرانپور
  3. فربد بهزاد صبوری
  4. علیرضا مهری
  5. مرصاد ادهم
  6. آرمان شمس
  7. محمدرضا قنبری
  8. امیرعطا خزایی
  9. ایمان کرم پور
  10. علی شعبانیان
  11. آرین محمدی
  12. متین پریسای
  13. سهیل پرگاری
  14. فربدشمس
  15. علی ابوالقاسمی
  16. شایان رضوانی
  17. امیرحسام محمدی

 

 کادر فنی تیم :

سرمربی : حسین نجفی

مربی : امیرمحمد ماندنی میرآبادی

سرپرست: علی محب

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.