پیگیری تمرینات مردان واترپلو ایران در هانگژو پیش از آغاز رقابت ها

تیم ملی واترپلو ایران پس از ورود به شهر هانگژو چین خود را برای رقابت با حریفان در مسابقات واترپلو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی چین _هانگژو ۲۰۲۲ با پیگیری تمرینات آماده می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ملی پوشان واترپلو ایران که برای حضور در رقابت‌های واترپلو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو روز چهارشنبه (پنجم مهر ۱۴۰۲) راهی چین شدند، پس از ورود به این کشور و اسکان در محل برگزاری این مسابقات آخرین تمرینات خود را پیگیری کردند.

مردان واترپلو ایران طبق برنامه ریزی انجام شده چند نوبت با حضور در استخر برگزاری این مسابقات تمرینات سبکی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند تا در نخستین دیدار خود روز دوشنبه (۱۰ مهر ۱۴۰۲) در مصاف با تیم کره جنوبی صف آرایی کنند.

مسابقات واترپلو این دوره از بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود و تیم ملی واترپلو ایران با تیم‌های کره جنوبی، تایلند و چین هم گروه است.

۱۳ بازیکن ایران زیر نظر مهدی پنام تاش سرمربی، امیر عباس اکبر نژاد مربی دروازبانان و آنالیزور، دژان میلاکویچ مدیر فنی تیم، امیر هوشنگ همراهی دستیار مربی و سیروس طاهریان سرپرست تیم در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

 

اسامی ۱۳ بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ :

  1. حامد کریمی (دروازه‌بان)
  2. امیررضا جلیل پور
  3. امیرحسین رهبر
  4. مهدی برزگری
  5. مهدی دایی تقی
  6. خشایار ضیاءالدینی
  7. پیمان اسدی
  8. مهدی یزدانخواه
  9. سهیل رستمیان 
  10. امین قویدل
  11. ارشیا الماسی
  12. علیرضا مهری 
  13. امیرعطا خزائی (دروازه‌بان)

کادر فنی تیم : 

  • مهدی پنام تاش _ سرمربی
  • امیر همراهی _ دستیارسرمربی
  • سیروس طاهریان _ سرپرست
  • دژان میلاکوویچ _ مدیر فنی
  • امیرعباس اکبر نژاد _ مربی دروازبانان و آنالیزور

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.