پیگیری تمرینات ملی پوشان واترپلو در صربستان

تمرینات آخر هفته ای ملی پوشان واترپلو در صربستان با بدنسازی، مرور تاکتیک، تمرین مشترک و بازی دوستانه با گرجستان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران که برای برپایی اردوی تدارکا‌تی در شهر نویساد صربستان به سر می‌برد، به تمرینات فشرده خود زیر نظر “چیریچ” ادامه می‌دهد.

روز پنجشنبه صبح شروع تمرینات با حرکات کششی و نرمش های قدرتی آغاز  و کار با وزنه  به اتمام رسید . بعد از  بدنسازی ، مربیان در مورد نحوه عملگرد نفرات در خصوص بازی های انجام شده و توضیحات در مورد اجرای تکنیک و تاکتیک تیمی پرداختند وسپس تمرینات داخل  آب شروع و با اجرای فرم های ۶ به ۵ و ۵ به ۶ تمرینات به اتمام رسید . بعدازظهر  همان روز و با هماهنگی های انجام شده، بعد از گرم کردن یک بازی تدارکاتی مختصر با تیم “و یو دی نا” برگزار شد. در این دیدار   مرور برنامه ها و موارد خواسته شده در دستور کار قرار داشت.

صبح  جمعه  هم بعد از صرف صبحانه و یک استراحت کوتاه ملی پوشان عازم استخر تمرین شدند.  با توافق و هماهنگی لازم پس از گرم کردن، تمرین مشترک و یک دیدار تدارکاتی  با تیم ملی گرجستان برگزار شد که در پایان مسابقه ۱۵ دقیقه‌ای نتیجه  ۸ بر ۴ به سود گرجستان شد. با وجود بعضی اشتباهات فردی و تاکتیکی توسط بازیکنان، ارزیابی مربیان از تیم رضایت بخش بود. عضر جمعه هم ملی پوشان کمی استراحت کردند تا برای ادامه تمرینات آمادگی بیشتری بدست آوردند.

اردوی ۱۰ روزه تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران در صربستان از دوشنبه (۱۸ آبان ۱۳۹۴) آغاز شده است و کاروان ایران ساعت ۶:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه (۲۸ آبان ۱۳۹۴) به ایران باز می‌گردد.

الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی و وحید رضایی به عنوان مربی بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند. سیروس طاهریان هم به عنوان مدیر فنی تیم های ملی سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده دارد.

 

تیم ملی واترپلو ایران دراردوی تدارکاتی صربستان:

۱۷-۲۷ آبان ۱۳۹۴

کادر فنی:

الکساندر چیریچ (سرمربی) – وحید رضایی (مربی) – سیروس طاهریان (مدیر فنی تیم‌های ملی)

 

بازیکنان:

سجاد عبدی – امید لطف پور – علی پیروزخواه  – سید محمدسعید میرمهدی -نیما خوشبخت – امیرحسین خانی – حامد ملک خانبانان – عطاالله برخوردی – علی رضاسلطانی – امیر ریاحی – امیر دهداری – ارشیا الماسی -محمدمهدی حیدری – پیمان اسدی – امین قویدل – سهیل رستمیان

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

چیریچ: تمام داوران ایران در سطح بین المللی و ملی فرصت پیشرفت دارند/ دوره خوبی برگزار شد

میخاییل چیریچ  مدرس و ناظر بین المللی واترپلو جهان بیان داشت: تمام داوران ایران چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی این فرصت را دارند که پیشرفت کنند، صرفا به نحوه کار آنها بستگی دارد و می‌توانم به جرات بگویم که کلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای بود.

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.