دانشگاه آزاد - چوکا تالش

چوکا و دانشگاه آزاد میزبانان هفته دوم لیگ برتر واترپلو

هفته دوم لیگ برتر واترپلو ایران  از فردا (پنجشنبه) با برگزاری دو بازی در تهران و انزلی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دانشگاه آزاد اسلامی و چوکا تالش میزبان های هفته دوم لیگ برتر واترپلو هستند. در ادامه رقابت های این فصل لیگ برتر واترپلو، دانشگاه آزاد پذیرای نفت و گاز گچساران است و چوکا تالش از نفت امیدیه میزبانی می کند.

دیدار نخست هفته دوم بین دو تیم مدعی دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و گاز گچساران است. تیم پرمهره دانشگاه آزاد که از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این دوره رقابت های لیگ به شمار می رود تحت هدایت علیرضا شهیدی پور برای کسب دومین پیروزی این فصل خود به میدان می رود. نفت و گاز گچساران هم در نخستین دیدار خود برای پیروزی به تهران سفر کرده است. این تیم نفت و گازی در هفته نخست با قرعه استراحت روبرو شد و امید بسیاری دارد تا به کمک تجربه وحید رضای سرمربی خود اجازه قدرت نمایی به دانشگاه آزاد ندهد.

این دیدار از ساعت ۱۰:۰۰صبح فردا (پنجشنبه) در استخر بین المللی ۹دی شهید شیرودی برگزار می شود. قاضیان این مسابقه مسعود رضوانی و محمود نصر هستند و کار نظارت بر عهده سیروس طاهریان است.

دومین دیدار در چارچوب رقابت های این هفته لیگ برتر بین دو تیم چوکا تالش و نفت امیدیه برگزار می شود. این دیدار که به میزبانی چوکا در انزلی برگزار خواهد شد برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تیم میزبان که در دیدار نخست خود نتوانست از پس دانشگاه آزاد پرقدرت برآید، امیدوار است با استفاده از امتیاز میزبانی و اتکا به همت تیمی ورزشکارانش نخستین پیروزی خود را در هفته دوم کسب کند.

از طرف دیگر نفت امیدیه هم می آید تا نخستین گام خود را محکم بردارد. این تیم جنوبی که از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت ها هم به حساب می آید امید دارد تا با هدایت آرام عیدی پور و ترکیب کامل خود رقیب سرسختی برای چوکا باشد. نفت امیدیه در هفته نخست استراحت کرد و این بازی می تواند دید بهتری از وضعیت تیمی آن ها ارائه کند.

داوران این مسابقه امیر آذرخش و بابک حسامیان هستند و محمدعلی گرامی نیز به عنوان ناظر در انزلی حضور خواهد داشت. این بازی از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه (۱۱مهر) در بندرانزلی برگزار می شود.

در این هفته تیم های شهبازی زنجان و فولاد مبارکه سپاهان با قرعه استراحت روبرو شدند.

 

*برنامه کامل رقابت های هفته دوم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو:

دانشگاه آزاد اسلامی – نفت و گاز گچساران؛ پنجشنبه (۱۰/۰۷/۹۳) ساعت ۱۰:۰۰ _ استخر بین المللی ۹دی شهید شیرودی تهران

چوکا تالش – نفت امیدیه؛ جمعه (۱۱/۰۷/۹۳) ساعت ۱۵:۰۰ _ بندرانزلی

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب