چیریچ: آماده‌ایم تا بهترین نتیجه واترپلو را در هانگژو رقم بزنیم

سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو ایران گفت: من و تیمم آماده هستیم تا بهترین نتایج را برای ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ الکساندر چیریچ در گفت‌ و گو با خبرگزاری ایرنا در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر در تمرینات تیم حضور ندارم، اما شرایط تیم را به خوبی می‌دانم و همچنین از وضعیت خودم و جایگاهم در تیم ملی نیز باخبر هستم. به طور قطع می‌دانم که فرصت زیادی برای تغییرات گسترده نداریم. تیم ملی در حال حاضر با وحید رضایی تمرین می‌کند.

وی ادامه داد: بازیکنان با تیم‌های خود در لیگ برتر به یک آمادگی نسبی رسیدند و تمرینات آماده‌سازی بیشتر آن‌ها در اردوی یونان خواهد بود تا از نظر جسمانی آماده شوند. در ۲ هفته آتی تلاش می‌کنیم که توانایی‌های خودمان را بسنجیم و تمرینات خوبی انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی واترپلو در مورد حریفان تدارکاتی تیم ملی ایران در اردوی یونان عنوان کرد: نمی‌دانم با چه تیم‌هایی قرار است بازی کنیم اما تیم‌های زیادی در بین باشگاه‌های یونانی هستند که قرار است با آن‌ها دیدار داشته باشیم. همه این تیم‌ها از نظر مکانی باهم شاید ۱۰ کیلومتر فاصله داشته باشند. دیدارهای تدارکاتی بدون شک در ادامه راه برای تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود.

چیریچ در مورد شرایط اردویی یونان تصریح کرد: وضعیت آب و هوایی این کشور بسیار ایده‌آل است. امکانات بسیار خوبی در کمپ مورد نظر ما وجود دارد و حتی بازی‌های المپیک هم در استخر این مجموعه برگزار شد. این اردو در سطح بالای قرار دارد و اوضاع خوبی برای ما فراهم می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اردوی خارجی دیگری هم برای تیم ملی در نظر گرفته یا خیر، بیان کرد: برگزار کردن یک اردوی دیگر در صربستان و یا در مجارستان در فکر من است. به طور قطع یک اردوی خارجی در پیش خواهیم داشت تا به آمادگی بیشتری برسیم. با محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز هماهنگی‌های لازم را صورت دادیم تا این اردو نیز برگزار شود.

سرمربی تیم ملی واترپلو در مورد پیش‌بینی خود از از نتیجه تیم ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو عنوان کرد: برنامه من این است که کیفیت تیم را بالاتر ببرم و جز این نمی‌توانم بگویم که بازیکنان خوبی داریم و به اندازه هم تمرینات خوبی انجام می‌دهیم تا بهترین بازی‌ها را در بازی‌های آسیایی ارائه دهیم. من و تیمم آماده هستیم تا بهترین نتایج را برای ایران در بازی‌های آسیایی رقم بزنیم.

تمرینات تیم ملی واترپلو ایران در حال حاضر زیر نظر وحید رضایی مربی تیم، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در استخر ۹ دی برگزار می‌شود. تیم ایران هفته آینده راهی یونان خواهد شد و در آن اردو چندین دیدار تدارکاتی برگزار خواهد شد.

تیم ملی واترپلو ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با پیروزی مقابل چین در ضربات پنالتی به مدال برنز رسید و به طلسم ۴۴ ساله ناکامی نمایندگان کشورمان در این بازی‌ها پایان داد.

چیریچ: آماده‌ایم تا بهترین نتیجه واترپلو را در هانگژو رقم بزنیم

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب