چیریچ: واترپلوی ایران برای بازی‌های آسیایی باید در بالاترین سطح ذهنی و فیزیکی باشد

سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران گفت: ما باید برای بازی‌های آسیایی در بالاترین سطح ذهنی و فیزیکی قرار داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی واترپلوی ایران عصر دیروز(دوشنبه) در دیداری دوستانه برابر تیم ملی چین قرار گرفت و توانست با نتیجه ۱۰ بر ۶ میهمان خود را شکست دهد. ملی‌پوشان ایران که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌کنند در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشتند و موفق شدند تیم ملی چین را از پیش‌رو بردارند.

الکساندر چیریچ درمورد پیروزی ۱۰ بر ۶ برابر تیم ملی چین اظهار داشت: به طور کلی تمرینات خوبی را با تیم ملی چین برگزار کردیم. در طول این تمرینات ما به خوبی یکدیگر را آنالیز کردیم. در این دوره به خوبی شرایط بازیکنان جوان و باتجربه را زیر نظر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در دوره کنونی تمرینات مشترک را با تیم ملی چین برگزا می‌کنیم و در این مدت شاهد تمرینات متفاوتی از سوی هر دو تیم خواهیم بود. سعی می‌کنیم در پایان این دوره از اردوها به بالاترین سطح از آمادگی ذهنی و فیزیکی برسیم تا در نهایت برای بازی‌های آسیایی شرایط بسیار خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران خاطرنشان کرد: به عنوان یک مربی اگر بگویم از بازی روز گذشته رضایت دارم یعنی پیشرفتی در ادامه راه نخواهیم داشت. به عنوان مربی نمی‌توانم بگویم که راضی بودم، اما بازی خوبی بود. در این بازی به اهداف خود نرسیدیم و بنابراین باید به مسیر خود با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب