کاپیتان و میرمهدی در برنامه میدان چه گفتند؟!

دو بازیکن ارزشمند تیم ملی واترپلو ایران در برنامه زنده میدان شبکه ورزش حضور یافتند و به بحث و تبادل نظر درباره مسابقات توسعه جهانی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  میثم جعفری کاپیتان سابق تیم ملی واترپلو در برنامه زنده میدان از اطلاع مسئولان فدراسیون برای خداحافظی بعد اتمام مسابقات فیناترافی خبر داد و سید سعید میرمهدی نیز از کار بزرگ واترپلوئیست ها برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات تقدیر کرد.

میثم جعفری گفت: مسابقات فینا ترافی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و همه بازیکنان،کادر فنی و اعضای فدراسیون در تلاش بودند تا تیم ملی بتواند در این دوره از بازی ها مقام قهرمانی را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان تیم با یکدیگر همدل بودند و در هر بازی مقتدرانه توانستند از سد حریفان عبور کنند تا در نهایت عنوان قهرمانی به ایران اختصاص یابد.

وی درباره خداحافظی از تیم ملی عنوان کرد: یک ماه قبل از آغاز مسابقات تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفتم و پس از آن نیز کادر فنی و مسئولان فدراسیون را نیز در جریان قرار دادم.

جعفری عنوان کرد: اعتقاد دارم دیگر زمان آن رسیده که جوان ترها پا به عرصه بگذارند و بهتر دیدم تا از بازی ها ملی خداحافظی کنم و امیدوارم فدراسیون به بازیکنان جوانی که در ادامه راه برای تیم زحمت می کشند ارزش بیشتری قائل شود.

کاپیتان سابق تیم ملی در پایان عنوان کرد: اکنون دیگر به بازی های باشگاهی فکر می کنم و تنها امیدوارم مسئولان هر چه زودتر وعده خود را مبنی بر اهدای پاداش به بازیکنان تیم ملی واترپلو عملی کنند.

در ادامه برنامه زنده میدان سید سعید میر مهدی عنوان کرد: قهرمانی در فینا ترافی کار بزرگی بود که با لطف خدا، حمایت هواداران و البته تلاش همه بازیکنان تیم ملی به دست آمد و امیدوارم در ادامه نیز واترپلو بتواند بهترین نتایج را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران در این دوره از بازی ها با جان و دل تلاش کردند و در نهایت نیز توانستند بهترین نتیجه را به دست بیاورند.

وی افزود: واترپلو ایران با کسب عنوان قهرمانی در رقابت های فینا ترافی ثابت کرد توانایی های زیادی را دارد و این تیم می تواند در صورت حمایت از سوی مسئولان وزارت ورزش بهترین نتایج در تورنمنت های معتبر جهانی به دست بیاورد.

میرمهدی با تشکر از کادر فنی و روانشناس تیم ملی اظهار کرد : طاهریان و دستیاران او در تیم ملی تلاش زیادی برای این قهرمانی انجام دادند و از سوی دیگر دکتر حمزه ای نیز در مدت زمانی که در کنار تیم حضور داشت توانست بار زیادی را از دوش بازیکنان بردارد و به نوعی در آرامش تیم بسیار سهیم بود.

وی اضافه کرد: مسئولان اکنون باید بیش از هر زمان دیگری به واترپلو توجه کنند زیرا این ورزش نیاز به حمایت ویژه مسئولان دارد و تنها در این صورت است که ما می توانیم چشم انداز روشنی را برای این ورزش انتظارداشته باشیم.

image_printپرینت مطلب